Szerző Téma: Nem jelenik meg a map ha lementem  (Megtekintve 1109 alkalommal)

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Dátum: 2014. Február 05. - 17:14:36 »
0 Show voters
Üdv!!!
NAgy problémám van!!!
A mapok külön pwn file-ban vannak.
Ugye megvan az .amx meg a .pwn file.(Mielõtt lementettem jó volt)
de ha lementem egyszerre eltûnnek a mapok(Nem raktam bele semmit)
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 06. - 10:40:42 írta Dead Space »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #1 Dátum: 2014. Február 05. - 17:47:39 »
0 Show voters
használj streamer -t vagy frissítsd meg a streamert

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #2 Dátum: 2014. Február 05. - 18:00:04 »
0 Show voters
frissitettem mar...ugyanolyan sz@r

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #3 Dátum: 2014. Február 05. - 20:11:27 »
0 Show voters
A limit az 1000 arra figyelj

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #4 Dátum: 2014. Február 05. - 20:18:36 »
0 Show voters
Nah majd én segítek :)
Egyszerû az egész :D Na de le is írom
 
#include <streamer>

 
Ezt rakd a mód tetejére.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1703, 373.6641, 182.5703, 1007.3750, 0.25);
    return 1;
}

 
így rakd az eltávolításokat. :D OnPlayerConnect alá.
 

stock MapBetolt()
{
     // Ide amit létre kell hozzni mappot.
}

 
Ugye stockba rakd a CreateDynamicObject, ne CreateObject-be rakd mert laggolni fog a szerver.
 

public OnGameModeInit()
{
MapBetolt();
}

 
És rakd az OnGameModeInit-be a stockot.
Hát ennyi lenne :)
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 05. - 20:21:26 írta Davidus »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #5 Dátum: 2014. Február 05. - 20:35:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: akos127 date=1391627487\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A limit az 1000 arra figyelj
 
Tévedés, ugyanis õ ezek szerint streamert használ, ahol is végtelen mennyiségû object berakható.
 

Nah majd én segítek :)
Egyszerû az egész :D Na de le is írom
 
#include <streamer>

 
Ezt rakd a mód tetejére.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1703, 373.6641, 182.5703, 1007.3750, 0.25);
    return 1;
}

 
így rakd az eltávolításokat. :D OnPlayerConnect alá.
 

stock MapBetolt()
{
     // Ide amit létre kell hozzni mappot.
}

 
Ugye stockba rakd a CreateDynamicObject, ne CreateObject-be rakd mert laggolni fog a szerver.
 

public OnGameModeInit()
{
MapBetolt();
}

 
És rakd az OnGameModeInit-be a stockot.
Hát ennyi lenne :)
 
[/quote]
Nyilván tallózta a streamer függvénykönyvtárát a mód elején, és mindent a megfelelõ helyre rakott ugyanis csak nem hülye. Vagy ha igen, akkor no comment... Na meg amúgy sem az volt a kérdése, hogy hogyan kell õket berakni, hanem hogy miért nem látszódnak a berakott objectek... Amúgy felesleges stockba tenni, csak plusz munka neked, és a szervernek is.

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #6 Dátum: 2014. Február 05. - 20:46:38 »
0 Show voters
dfoglalo értem a kérdést :D De nekem se látszódott az objectek amikor beraktam, de amikor így csináltam meg, akkor látszódott minden :D

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #7 Dátum: 2014. Február 05. - 22:23:34 »
0 Show voters
Akkor hogy értsétek,nem a berakással van gondom,hanem ha berakom az objectet lementem,semmilyen map nem marad bennt.
Más gm pawnojával mentem le akkor jó,viszont csak a berakott objecteket nem jelenítni meg...
Lecseréltem a streamert,akkor viszont a GM nem futott Runtime error miatt...
Igy néz ki nálam a cucc:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <fixchars>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define red 0xFF0000AA
AntiDeAMX()
{
    new a[][] =
    {
        \"Unarmed (Fist)\",
        \"Brass K\"
    };
    #pragma unused a
}
public OnPlayerSpawn()
{
    AntiDeAMX();
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!!
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyAllDynamicObjects();
}

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #8 Dátum: 2014. Február 05. - 23:59:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: akos127 date=1391627487\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A limit az 1000 arra figyelj
 


CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!!
 
[/quote]
Te esküszöm bolond vagy 1000 a limit a CreateObejctbõl 1000-t betölt többet nem.
Írd át az összeset CreateDynamicObjectre!
És 1 db pawno legyen a gépeden.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 06. - 15:59:36 írta akos127 »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #9 Dátum: 2014. Február 06. - 00:46:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: akos127 date=1391641165\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


A limit az 1000 arra figyelj
 


CreateObject(x, x, y, z, 0, 0, 0);//Ebbõl kb van 6.000 sor és ugyanannyi CreateDynamicObject bõl is!!!
 
[/quote]
Te esküszöm bolond vagy 1000 a limit a CreateDynamicObejctbõl 1000-t betölt többet nem.
Írd át az összeset CreateDynamicObjectre!
És 1 db pawno legyen a gépeden.
 
[/quote]
Fu*k logic.. Azt írtad, hogy a dynamicból 1000 a limit, majd azt, hogy váltson dynamicra. WTF? Máskor fogalmazd meg rendesen, mert így valótlant állítottál. Pawnoból pedig lehet akármenny a gépén, nem tudom, mi ez az egy legyen a gépeden mánia...
Témanyitó, az is elég f*ck logic, hogy betöltessz 6 ezer dynamicos objectet, és még mellé használsz sima objectet is, abból is 6k-t, amibõl amúgy is maximum ezer lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 06. - 00:48:10 írta Dfoglalo »

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #10 Dátum: 2014. Február 06. - 01:07:41 »
0 Show voters
Szerintem az a gond,hogy egyszerre CreateObject-et és CreateDynamicObject-et is hasznász....
Használj csak CreateDynamicObject-et....

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #11 Dátum: 2014. Február 06. - 10:40:31 »
0 Show voters
Már megoldódott.....
Nem az volt a gond.
A gamemode dugigvan Errorral,csak eszt eddig nem láttam a warningok miatt.
Mindig ki van javitva egy error/warning jön a többi rakás.....(Azért van runtime is ...kiderült...)
Azért köszönöm szépen a segítséget!

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #12 Dátum: 2014. Február 06. - 13:50:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: HackFlux date=1391645261\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"46311\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem az a gond,hogy egyszerre CreateObject-et és CreateDynamicObject-et is hasznász....
Használj csak CreateDynamicObject-et....
 
Lehet egymás mellett használni õket.
 

Már megoldódott.....
Nem az volt a gond.
A gamemode dugigvan Errorral,csak eszt eddig nem láttam a warningok miatt.
Mindig ki van javitva egy error/warning jön a többi rakás.....(Azért van runtime is ...kiderült...)
Azért köszönöm szépen a segítséget!
 
[/quote]
Elég amatõr dolog volt úgy próbálkozni, hogy a compiler bármi féle hibát írt. Amíg a compiler hibát jelez, AZONNAL javítsd ki azt! Addig pedi, amíg hibátlanul nem fordítod a forráskódot, ne is írj ki ide kérdést (kivéve, ha az a kapott hibával kapcsolatos), a most kiderült dolgok miatt. Mi pedig végig azt hittük, hogy hibátlanul fordítottad a módot, minden plugin rendben volt, a logban sem volt semmi hiba, s a szerver hibátlanul elindult. Közbe meg csak a forráskódodat nem fejezted be, nem írtad meg mûködõképesre.
De mostmár mindegy...

Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #13 Dátum: 2014. Február 06. - 16:01:18 »
0 Show voters
Este volt és már félig aludtam azért írtam félre egyébként meg azért 1 pawno legyen mert ha belepakolod abba a pawnoba az inceket amit nem használsz akkor az kicsit zacaró szerintem meg egyébként is fölösleges 2x annyi helyet foglalnia.

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Nem jelenik meg a map ha lementem
« Válasz #14 Dátum: 2014. Február 08. - 08:28:11 »
0 Show voters
[mod]Keves témanyitó! Máskor ne felejtsd el zárni a témát. Köszönöm![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal