Szerző Téma: Zárás hibák  (Megtekintve 1094 alkalommal)

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
Zárás hibák
« Dátum: 2011. június 22. - 15:54:15 »
0 Show voters
Sziasztok! Valami nagy baj van a zárásokkal, valaki megtudná írni úgy, hogymûködjön az egész, és 0 error?
 
CMD:trunk(playerid, params[])
{
new akcio[16], fegyver, msg[128];
if(sscanf(params, \"sd\", akcio, fegyver))
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[----------|TRUNK HASZNÁLAT|----------]\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverki [FegyverID] - Elõveheted vele a megadott fegyvered\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverbe [MelyikHelyre] - Elrakhatod vele a kezedben lévõ fegyvered\");
    SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk info
  • - Kilistázza, hogy melyik férõhelyeden mi és hány tárral van\");

}
else
{
if(strfind(akcio, \"info\", true) != -1)
{
new counter = 0;
new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
                if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {
    if(vInfo[result][vFegyver1] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"1-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver1]), vInfo[result][vTolteny1]);
   }
   else  { format(msg, 128, \"1-es férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[-----| Fegyvertár |-----]\");
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   if(vInfo[result][vFegyver2] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"2-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver2]), vInfo[result][vTolteny2]);
   }
   else { format(msg, 128, \"2-es férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   if(vInfo[result][vFegyver3] != 0)
    {
      format(msg, 128, \"3-as férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver3]), vInfo[result][vTolteny3]);
   }
   else { format(msg, 128, \"3-as férõhely: Nincs fegyver!\"); }
   SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
   format(msg, 128, \"* %s megnézi a csomagtartót\", GetName(playerid));
            ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
    }
       return 1;
   }
   if(strfind(akcio, \"fegyverki\", true) != -1)
    {
   new counter = 0;
            new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       {
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
               if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {
                        if(fegyver == 1)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid,vInfo[result][vFegyver1], vInfo[result][vTolteny1]);
            vInfo[result][vFegyver1] = 0;
            vInfo[result][vTolteny1] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
            print(msg);
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 2)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver2], vInfo[result][vTolteny2]);
            vInfo[result][vFegyver2] = 0;
            vInfo[result][vTolteny2] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
            print(msg);
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 3)
        {
            if(vInfo[result][vFegyver3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
            if(vInfo[result][vTolteny3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
            if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
            GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver3], vInfo[result][vTolteny3]);
            vInfo[result][vFegyver3] = 0;
            vInfo[result][vTolteny3] = 0;
            if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
            format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
       }
       return 1;
   }
   if(strfind(akcio, \"fegyverbe\", true) != -1)
{ //1
new counter = 0;
            new result;
       for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
       {
           new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
           if(dist)
           {
               result = i;
               counter++;
           }
       }
       switch(counter)
       { //2
           case 0:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
           }
           case 1:
           {//3
               /*if(IsAnOwnableCar(result))
                        {
                            if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
                            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
                            else
                            {
                      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"  Csomagtartó zárva !\");
                     return 1;
               }
               }*/
                if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
               if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                     {
                   SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
                  return 1;
                        }
                        else {//4
    if(fegyver == 1)
    {
        if(vInfo[result][vFegyver1] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyver!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
        vInfo[result][vFegyver1] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny1] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
       RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 2)
    {
        if(vInfo[playerid][vFegyver2] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
       vInfo[result][vFegyver2] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny2] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
        RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
   if(fegyver == 3)
    {
        if(vInfo[playerid][vFegyver3] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\");
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
        vInfo[result][vFegyver3] = GetPlayerWeapon(playerid);
        vInfo[result][vTolteny3] = GetPlayerAmmo(playerid);
        if(OwnedVeh(result) != 0)
            {
            SavePrivVeh(result);
            }
       RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
        format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
        ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
   }
}
default:
           {
               SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"   Több kocsi is van a közeledben\");
               return 1;
           }
       }
     }
       return 1;
    }
   return 1;
   }

Koncz_Norbert

  • Vendég
Zárás hibák
« Válasz #1 Dátum: 2011. június 23. - 00:25:22 »
+1 Show voters
Csak 2 helyen volt hiba, de csak két bejegyzést hagytam ahol hiba volt.
Szerkesztés : Úgy látszik az SMF nem követi a rendezetséget.
 

CMD:trunk( playerid , params [ ] )
{
new akcio   [ 16 ]      ,
msg      [ 128 ]      ,
fegyver          ;
if ( sscanf ( params , \"sd\" , akcio , fegyver ) )
{
SendClientMessage ( playerid , PIROS , \"[----------|TRUNK HASZNÁLAT|----------]\"                              ) ;
SendClientMessage ( playerid , FEHER , \"/trunk fegyverki [FegyverID] - Elõveheted vele a megadott fegyvered\"          ) ;
SendClientMessage ( playerid , FEHER , \"/trunk fegyverbe [MelyikHelyre] - Elrakhatod vele a kezedben lévõ fegyvered\"   ) ;
SendClientMessage ( playerid , FEHER , \"/trunk info
  • - Kilistázza, hogy melyik férõhelyeden mi és hány tárral van\"   ) ;

}
else
{
if ( strfind ( akcio , \"info\" , true ) != -1 )
{   
   new counter = 0 ;
   new result      ;
   for ( new i ; i != MAX_VEHICLES; i++ )
   {
      new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle ( 3.5 , playerid , i ) ;
      if ( dist )
      {
         result = i   ;
         counter++   ;
      }
   }
   switch ( counter )
   {
      case 0:
      {
         SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \" Nincs kocsi a közeledben!\" ) ;
      }
      case 1:
      {
         if ( vInfo [ result ][ vLocked ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"A csomagtartó zárva!\" ) ;
         if ( IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) )
         {
            SendClientMessage ( playerid , COLOR_GREY , \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\" ) ;
            return 1;
         }
         else
         {
            if ( vInfo [ result ][ vFegyver1 ] != 0 )
            {
               format ( msg , 128 , \"1-es férõhely: %s, %d tölténnyel\" , FegyverNev ( vInfo [ result ][ vFegyver1 ] ) , vInfo [ result ][ vTolteny1 ] ) ;
            }
            else
            {
               format ( msg , 128 , \"1-es férõhely: Nincs fegyver!\" ) ;
            }
            SendClientMessage ( playerid , PIROS , \"[-----| Fegyvertár |-----]\"      ) ;
            SendClientMessage ( playerid , FEHER , msg                        ) ;
            if ( vInfo [ result ][ vFegyver2 ] != 0 )
            {
               format ( msg , 128 , \"2-es férõhely: %s, %d tölténnyel\" , FegyverNev ( vInfo [ result ][ vFegyver2 ] ) , vInfo [ result ][ vTolteny2 ] ) ;
            } // Itt volt a hiba...
            else
            {
               format ( msg , 128 , \"2-es férõhely: Nincs fegyver!\" ) ;
            }
            SendClientMessage ( playerid , FEHER , msg ) ;
            if ( vInfo [ result ][ vFegyver3 ] != 0 )
            {
               format ( msg , 128 , \"3-as férõhely: %s, %d tölténnyel\" , FegyverNev ( vInfo [ result ][ vFegyver3 ] ) , vInfo [ result ][ vTolteny3 ] ) ;
            }
            else
            {
               format ( msg , 128, \"3-as férõhely: Nincs fegyver!\" ) ;
            }
            SendClientMessage ( playerid , FEHER , msg ) ;
            format ( msg , 128 , \"* %s megnézi a csomagtartót\" , GetName ( playerid ) ) ;
            ProxDetector ( 30.0 , playerid , msg , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN ) ;
         }
      }
      default:
       {
         SendClientMessage ( playerid , COLOR_GREY , \"   Több kocsi is van a közeledben\" ) ;
         return 1;
      }
   }
   return 1;
}
if ( strfind ( akcio , \"fegyverki\" , true ) != -1 )
    {
   new counter = 0      ;
            new result         ;
   for ( new i ; i != MAX_VEHICLES; i++ )
   {
      new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle ( 3.5 , playerid , i ) ;
      if ( dist )
      {
         result = i   ;
         counter++   ;   
   }
}
switch ( counter )
{
   case 0:
   {
      SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \" Nincs kocsi a közeledben!\" ) ;
   }
   case 1:
   {
      if ( vInfo [ result ][ vLocked ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"A csomagtartó zárva!\" ) ;
      if ( IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) )
      {
         SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\" ) ;
         return 1;
      }
      else
      {
         if ( fegyver == 1 )
         {
            if ( vInfo [ result ][ vFegyver1 ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"       ) ;
            if ( vInfo [ result ][ vTolteny1 ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"   ) ;
            if ( GetPlayerWeapon ( playerid ) > 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\" ) ;
           
            GivePlayerWeapon ( playerid , vInfo [ result ][ vFegyver1 ] , vInfo [ result ][ vTolteny1 ] ) ;
            vInfo [ result ][ vFegyver1 ] = 0 ;
            vInfo [ result ][ vTolteny1 ] = 0 ;
            if ( OwnedVeh ( result ) != 0 )
            {
               SavePrivVeh ( result ) ;
            }
            format ( msg , 128 , \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\" , GetName ( playerid ) ) ;
            print ( msg ) ;
            ProxDetector ( 30.0 , playerid , msg , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN ) ;
         }
         if ( fegyver == 2 )
         {
            if ( vInfo [ result ][ vFegyver2 ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"       ) ;
            if ( vInfo [ result ][ vTolteny2 ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"   ) ;
           
            if ( GetPlayerWeapon ( playerid ) > 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\" ) ;
            GivePlayerWeapon ( playerid , vInfo [ result ][ vFegyver2 ] , vInfo [ result ][ vTolteny2 ] ) ;
           
            vInfo [ result ][ vFegyver2 ] = 0 ;
            vInfo [ result ][ vTolteny2 ] = 0 ;
            if ( OwnedVeh ( result ) != 0 )
            {
               SavePrivVeh ( result ) ;
            }
            format ( msg , 128 , \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\" , GetName ( playerid ) ) ;
            print ( msg ) ;
            ProxDetector ( 30.0 , playerid , msg , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN ) ;
         }
         if ( fegyver == 3 )
         {
            if ( vInfo [ result ][ vFegyver3 ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\"       ) ;
            if ( vInfo [ result ][ vTolteny3 ] == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\"   ) ;
            if ( GetPlayerWeapon (playerid ) > 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\" ) ;
           
            GivePlayerWeapon ( playerid , vInfo [ result ][ vFegyver3 ] , vInfo [ result][ vTolteny3 ] ) ;
            vInfo [ result ][ vFegyver3 ] = 0 ;
            vInfo [ result ][ vTolteny3 ] = 0 ;
           
            if ( OwnedVeh ( result ) != 0 )
            {
               SavePrivVeh ( result ) ;
            }
            format ( msg , 128 , \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\" , GetName ( playerid ) ) ;
            ProxDetector ( 30.0 , playerid , msg , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN ) ;
         }
      }
      default:
       {
         SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"   Több kocsi is van a közeledben\" ) ;
         return 1;
      }
   }
   return 1;
}
if ( strfind ( akcio , \"fegyverbe\" , true ) != -1 )
{
   new counter = 0      ;
            new result         ;
   for (new i ; i != MAX_VEHICLES ; i++ )
   {
      new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle ( 3.5 , playerid , i ) ;
       if ( dist )
       {
         result = i   ;
           counter++   ;
       }
   }
   switch ( counter )
   {
      case 0:
      {
         SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \" Nincs kocsi a közeledben!\" ) ;
      }
      case 1:
      {
         if ( vInfo [ result ][ vLocked ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"A csomagtartó zárva!\" ) ;
         if ( IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) )
         {
            SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"  Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\" ) ;
            return 1;
                     }
         else
         {
            if ( fegyver == 1 )
            {
               if ( vInfo [ result ][ vFegyver1 ] > 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyver!\"   ) ;
               if ( GetPlayerWeapon ( playerid ) == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\"      ) ;
       
               vInfo [result][ vFegyver1 ] = GetPlayerWeapon    ( playerid ) ;
               vInfo [result][ vTolteny1 ] = GetPlayerAmmo    ( playerid ) ;
               if ( OwnedVeh ( result ) != 0 )
               {
                  SavePrivVeh ( result ) ;
               }
               RemovePlayerWeapon ( playerid,GetPlayerWeapon ( playerid ) ) ;
               format ( msg , 128 , \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\" , GetName ( playerid ) ) ;
               ProxDetector ( 30.0 , playerid , msg , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN ) ;
            }
            if ( fegyver == 2 )
            {
               if ( vInfo [ playerid ][ vFegyver2 ] > 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\" ) ;
               if ( GetPlayerWeapon ( playerid ) == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\" ) ;
               vInfo [ result ][ vFegyver2 ] = GetPlayerWeapon ( playerid    ) ;
               vInfo [ result ][ vTolteny2 ] = GetPlayerAmmo    ( playerid    ) ;
               if ( OwnedVeh ( result ) != 0 )
               {
                  SavePrivVeh ( result ) ;
               }
               RemovePlayerWeapon ( playerid , GetPlayerWeapon ( playerid ) ) ;
               format ( msg , 128 , \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\" , GetName ( playerid ) ) ;
               ProxDetector ( 30.0 , playerid , msg , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN ) ;
            }
            if ( fegyver == 3 )
            {
               if ( vInfo [ playerid ][ vFegyver3 ] > 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\" ) ;
               if ( GetPlayerWeapon ( playerid ) == 0 ) return SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\" ) ;
               vInfo [result ][ vFegyver3 ] = GetPlayerWeapon   ( playerid ) ;
               vInfo [result ][ vTolteny3 ] = GetPlayerAmmo   ( playerid ) ;
               if ( OwnedVeh ( result ) != 0 )
               {
                  SavePrivVeh ( result) ;
               }
               RemovePlayerWeapon ( playerid , GetPlayerWeapon ( playerid ) ) ;
               format ( msg , 128 , \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\" , GetName ( playerid ) ) ;
               ProxDetector ( 30.0 , playerid , msg , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN , MESZIN ) ;
            }
         }
         default:
         {
            SendClientMessage ( playerid , HPIROS , \"   Több kocsi is van a közeledben\" ) ;
            return 1;
         }
      }
   }
   return 1;
}
return 1;
} // 2. Zárás hiba.
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 23. - 01:17:04 írta Koncz Norbert »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal