Kikapcsoljuk a rossz óránkat:
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerClock(playerid,0); //ezzel kikapcsoljuk az eredeti rosszul mûködõ órát
return 1;
}[/pawn]
Aztán berakjuk az új óránkat:
[pawn]#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
new Text:txtTimeDisp;
new hour, minute;
new timestr[32];
forward UpdateTime();
public UpdateTime() //frissítjük az idõt óra illetve perc pontossággal
{
gettime(hour, minute);
format(timestr,32,\"%02d:%02d\",hour,minute);
TextDrawSetString(txtTimeDisp,timestr);
SetWorldTime(hour);
new x=0;
while(x!=MAX_PLAYERS) {
if(IsPlayerConnected(x) && GetPlayerState(x) != PLAYER_STATE_NONE) {
SetPlayerTime(x,hour,minute);
}
x++;
}
}
public OnGameModeInit() //létrehozzuk az órát textdraw segítségével
{
txtTimeDisp = TextDrawCreate(605.0,25.0,\"00:00\");
TextDrawUseBox(txtTimeDisp, 0);
TextDrawFont(txtTimeDisp, 3);
TextDrawSetShadow(txtTimeDisp,0);
TextDrawSetOutline(txtTimeDisp,2);
TextDrawBackgroundColor(txtTimeDisp,0x000000FF);
TextDrawColor(txtTimeDisp,0xFFFFFFFF);
TextDrawAlignment(txtTimeDisp,3);
TextDrawLetterSize(txtTimeDisp,0.5,1.5);
UpdateTime();
SetTimer(\"UpdateTime\",1000 * 60,1); //frissítés
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid) //mikor spawnol a játékos elõhozzuk a texdrawot és beállítjuk
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
gettime(hour, minute);
SetPlayerTime(playerid,hour,minute);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) //mikor meghal a játékos elrejtjük a texdrawot
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,txtTimeDisp);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) //ha új játékos csatlakozik létrehozzuk az órát
{
gettime(hour, minute);
SetPlayerTime(playerid,hour,minute);
return 1;
}[/pawn]