//1.public OnPlayerSpawn(playerid){SetPlayerPos(playerid,kordináta);return 1;}//2.CMD:help(playerid){SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");return 1;}
Tuningolt kocsi lerakásaFelmész a szerveredbe leraksz egy kocsit és vidd oda ahova akarodÍrd be hogy /save <megnevezés>Aztán nyisd meg a savepositions nevû jegyzettömbötilyeneket látsz: AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3T); // Most nyisd meg a pawnot és a legelejére (#include <a_samp>) alá írd: new tkocsi;Utána az AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3); // -bõl a zöldel jelölt koordinátákat másold át a CreateVehicle-be.public GameModeIn(){ tkocsi=CreateVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,0,7,-1); AddVehicleComponent(tkocsir,1010); //+kellék (nitro) return 1;}0 = Szín17 = Szín2-1 = Respawn idõ (azt hagyjad így mert ilyenkor nem rakja vissza a kocsit)1010 = nitro ID[/quote]6. forward message();public OnGameModeInit(){SetTimer(\"message\", 60000, true);return 1;}public message(){SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");return 1;}
forward message();public OnGameModeInit(){SetTimer(\"message\", 60000, true);return 1;}public message(){SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");return 1;}
//1.public OnPlayerSpawn(playerid){SetPlayerPos(playerid,kordináta);return 1;}//2.CMD:help(playerid){SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");return 1;} 4.Letöltöd a friss szerver csomagot átrakod a többi cuccot a szerver mappájába minden friss cuccot leszedsz és elhelyezed a tudod hova , és újra compilézod a játékmódot 5. Tuningolt kocsi lerakásaFelmész a szerveredbe leraksz egy kocsit és vidd oda ahova akarodÍrd be hogy /save <megnevezés>Aztán nyisd meg a savepositions nevû jegyzettömbötilyeneket látsz: AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3T); // Most nyisd meg a pawnot és a legelejére (#include <a_samp>) alá írd: new tkocsi;Utána az AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3); // -bõl a zöldel jelölt koordinátákat másold át a CreateVehicle-be.public GameModeIn(){ tkocsi=CreateVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,0,7,-1); AddVehicleComponent(tkocsir,1010); //+kellék (nitro) return 1;}0 = Szín17 = Szín2-1 = Respawn idõ (azt hagyjad így mert ilyenkor nem rakja vissza a kocsit)1010 = nitro ID6. forward message();public OnGameModeInit(){SetTimer(\"message\", 60000, true);return 1;}public message(){SendClientMessage(playerid,-1,\"Üzenet\");return 1;} [/quote]hát te nagyon unatkozhattál! XDDDDDDDDDD
Tuningolt kocsi lerakásaFelmész a szerveredbe leraksz egy kocsit és vidd oda ahova akarodÍrd be hogy /save <megnevezés>Aztán nyisd meg a savepositions nevû jegyzettömbötilyeneket látsz: AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3T); // Most nyisd meg a pawnot és a legelejére (#include <a_samp>) alá írd: new tkocsi;Utána az AddStaticVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,75,3); // -bõl a zöldel jelölt koordinátákat másold át a CreateVehicle-be.public GameModeIn(){ tkocsi=CreateVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,0,7,-1); AddVehicleComponent(tkocsir,1010); //+kellék (nitro) return 1;}0 = Szín17 = Szín2-1 = Respawn idõ (azt hagyjad így mert ilyenkor nem rakja vissza a kocsit)1010 = nitro ID