Szerző Téma: Includeben lévő függvény hookolása?  (Megtekintve 2240 alkalommal)

Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #15 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 15:16:55 »
0 Show voters
Nagyjából sikerült azóta megoldalom :D
 
Most az lenne a kérdésem, hogy a sorrend nem mindegy szerint hogyan tölti be, és ezzel akadt gondom.
 
Elsőnek a játékmód Initjét kellene betölteni és utána a hookokat nem?
 
Visszafele is ugyanígy, tehát az Exit-nél elsőnek a hookok utána pedig a GM?
 
 
 
Mert jelenleg nekem az SQL egy külön PWN fájlban van, és hogyha azt hamarabb bezárja, minthogy a másik fájlban lévő Hook lementené a rensdzert akkor kiesik a mentés, ezért gondolom kell a sorrend. Csak nemtudom hogyan lehet szabályozni.

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #16 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 15:42:47 »
0 Show voters

#include <a_samp>
main(){}
public OnGameModeInit()
{
print(\"OnGameModeInIt [ MAIN ]\");

#if defined main_OnGameModeInit
   return main_OnGameModeInit();
#else
   return 1;
#endif
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
#undef OnGameModeInit
#else
#define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit main_OnGameModeInit
#if defined main_OnGameModeInit
forward main_OnGameModeInit();
#endif
#include \"../gamemodes/myVar.pwn\"

 
 

Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #17 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 16:01:22 »
0 Show voters
Sajnos ígyis ugyanúgy fut le :/
 
Hook 1, Hook 2 és OnGameModeInit [ MAIN ]
 
 

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #18 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 16:08:03 »
0 Show voters
Az y_hooks-ot csak ez után includeold ( ha szükséges ).
 
 
 

#include <a_samp>
main(){}
public OnGameModeInit()
{
print(\"OnGameModeInIt [ MAIN ]\");

#if defined main_OnGameModeInit
   return main_OnGameModeInit();
#else
   return 1;
#endif
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
#undef OnGameModeInit
#else
#define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit main_OnGameModeInit
#if defined main_OnGameModeInit
forward main_OnGameModeInit();
#endif
#include <YSI\\y_hooks>
#include \"../gamemodes/myVar.pwn\"
 

 
 
 
Amúgy a tegnapi PM-emet megkaptad? :D
« Utoljára szerkesztve: 2017. Augusztus 13. - 16:18:56 írta RoLuX »

Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #19 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 16:22:35 »
0 Show voters
Persze megkaptam :) Illetve köszönöm szépen, még annyit kérdeznék, hogy OnGameModeExit-nél a Main-ben lévő függvényt nem kell hookolni, de a többi kell ugye?
 
 

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #20 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 16:25:19 »
0 Show voters
Azt nem kell.

Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #21 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 16:31:20 »
0 Show voters
Mármint a többit kell csak a Main-t nem, mert ha egyiket sem hookolom akkor \"Already defined error\" :D

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #22 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 18:03:57 »
0 Show voters
minden féle képpen kell, mert ha külön szedsz mindent, akkor mentés betöltés is külön van, hisz akkor van értelme tényleg külön rakni. 

Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #23 Dátum: 2017. Augusztus 13. - 18:09:27 »
0 Show voters
Azt értem, hogy a modulokat behookolod, de az Exitnél a Main-t kell-e hookolni vagy nem? Mert az ígyis úgyis lefut, max sorrendtől függ, ezért kérdem, hogy kell-e azt vagy nem?

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Includeben lévő függvény hookolása?
« Válasz #24 Dátum: 2017. Augusztus 14. - 09:09:18 »
0 Show voters
tudtommal nem, ha nem használod, mert azt kb senki sem szokta használni, még én sem használom, max szerver védelemnél mikor írom de kb ennyi.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal