Le teszel eloszörr két objektet egyiket hogy hol legyen alaphelyzetbe a másikat pedig oda ahova nyiljon.
Majd le kell konvertárnod a mapot érdemes \"CreateObject\"-re konvertálni mozgó objektet.
Asztán csak az alap objektet kell be tenni majd a másiknak csak a koordinátájára lesz szükség.
A parancsokhoz szükségek koordinátát megszerzése?
Zárt helyzet (elso ként le tett objekt)PL:
CreateObject(975, ez kell >2237.427002, 2453.194580, 11.348186<.0000, 0.0000, 270.0000);
Nyitott helyzet(nem kell az egész objekt csak a nyitódási hely):
CreateObject(975, ez kell>2237.408691, 2443.953613, 11.350323<, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
Ezket a koordinátákat a parancsnál kell használod csak ne keverd össze a kettot.
Ha meg van a két objekt akkor csináljuk meg hogy mozogjon.
Elsoként létrehozunk egy New\'s-t a mód vagy a script elejére(aminek bármilyen nevet adhatsz)PL:
new kapu;
Ha ez megvan akkor tegyük be az egyik objektet a public \"OnGameModeInit()\" alá (azt amelyik alaphelyzetben van)PL:
kapu = CreateObject(975, 2237.427002, 2453.194580, 11.348186, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
Ez az alap helyzet (ha más nevet találsz ki a New\'s-nak akkor az objekt elés is ugyan azt ird)
Ha ezzel megvagy akkor nézzük a mozgató parancsokat(a public OnPlayerCommandText alá kell tenni)PL:
if(strcmp(cmdtext, \"/zár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 2237.427002, 2453.194580, 11.348186, 5); (alaphelyzet)
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 2237.408691, 2443.953613, 11.350323, 5);(nyitott helyzet a másik objektbol kell a koordináta hogy hogy nyiljon.)
return 1;
}
Ezzel meg is vagyunk.