#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new OID;
new Float:Positions[][] = {
{0.0,0.0,0.0},//Elsõ hely pozíció
{0.0,0.0,0.0},//Második hely pozíció
{0.0,0.0,0.0}//Harmadik hely pozíció
};
public OnFilterScriptInit()
{
OID = CreateObject(324,Positions[0][0],Positions[0][1],Positions[0][2],0.0,0.0,0.0);//Az object..
return 1;
}
CMD:mozog(playerid,params[])
{
new pos;
if(sscanf(params,\"d\",pos)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mozog [tárgy helyének elmozgatása 0-3]\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,/*Ide írod be az adott pozíciót*/))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az adott helyen!\");
MoveObject(OID,Positions[pos-1][0],Positions[pos-1][1],Positions[pos-1][2], 3.00);
return 1;
}
Szia. lehet hogy egy kicsit nehezebben de röviden csináltam meg ;)
#include
#include
#include
new OID;
new Float:Positions[][] = {
{0.0,0.0,0.0},//Elsõ hely pozíció
{0.0,0.0,0.0},//Második hely pozíció
{0.0,0.0,0.0}//Harmadik hely pozíció
};
public OnFilterScriptInit()
{
OID = CreateObject(324,Positions[0][0],Positions[0][1],Positions[0][2],0.0,0.0,0.0);//Az object..
return 1;
}
CMD:mozog(playerid,params[])
{
new pos;
if(sscanf(params,\"d\",pos)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mozog [tárgy helyének elmozgatása 0-3]\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,/*Ide írod be az adott pozíciót*/))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az adott helyen!\");
MoveObject(OID,Positions[pos-1][0],Positions[pos-1][1],Positions[pos-1][2], 3.00);
return 1;
}
[/quote]
Helyesbítenék:
#include
#include
#include
new OID;
new Float:Positions[][] = {
{0.0,0.0,0.0},//Elsõ hely pozíció
{0.0,0.0,0.0},//Második hely pozíció
{0.0,0.0,0.0}//Harmadik hely pozíció
};
public OnFilterScriptInit()
{
OID = CreateObject(324,Positions[0][0],Positions[0][1],Positions[0][2],0.0,0.0,0.0);//Az object..
return 1;
}
CMD:mozog(playerid,params[])
{
new pos;
if(sscanf(params,\"d\",pos)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mozog [tárgy helyének elmozgatása 0-3]\");
if(!(-1 < pos =< sizeof(Positions))) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás érték!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,/*Ide írod be az adott pozíciót*/))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az adott helyen!\");
MoveObject(OID,Positions[pos][0],Positions[pos][1],Positions[pos][2], 3.00);
return 1;
}
Szia. lehet hogy egy kicsit nehezebben de röviden csináltam meg ;)
#include
#include
#include
new OID;
new Float:Positions[][] = {
{0.0,0.0,0.0},//Elsõ hely pozíció
{0.0,0.0,0.0},//Második hely pozíció
{0.0,0.0,0.0}//Harmadik hely pozíció
};
public OnFilterScriptInit()
{
OID = CreateObject(324,Positions[0][0],Positions[0][1],Positions[0][2],0.0,0.0,0.0);//Az object..
return 1;
}
CMD:mozog(playerid,params[])
{
new pos;
if(sscanf(params,\"d\",pos)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mozog [tárgy helyének elmozgatása 0-3]\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,/*Ide írod be az adott pozíciót*/))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az adott helyen!\");
MoveObject(OID,Positions[pos-1][0],Positions[pos-1][1],Positions[pos-1][2], 3.00);
return 1;
}
[/quote]
Helyesbítenék:
#include
#include
#include
new OID;
new Float:Positions[][] = {
{0.0,0.0,0.0},//Elsõ hely pozíció
{0.0,0.0,0.0},//Második hely pozíció
{0.0,0.0,0.0}//Harmadik hely pozíció
};
public OnFilterScriptInit()
{
OID = CreateObject(324,Positions[0][0],Positions[0][1],Positions[0][2],0.0,0.0,0.0);//Az object..
return 1;
}
CMD:mozog(playerid,params[])
{
new pos;
if(sscanf(params,\"d\",pos)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"HASZNÁLAT: /mozog [tárgy helyének elmozgatása 0-3]\");
if(!(-1 < pos =< sizeof(Positions))) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Hibás érték!\");
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,/*Ide írod be az adott pozíciót*/))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy az adott helyen!\");
MoveObject(OID,Positions[pos][0],Positions[pos][1],Positions[pos][2], 3.00);
return 1;
}
[/quote]
:p :p :p :p :p :p :p
public OnFilterScriptInit()
{
OID = CreateObject(324,Positions[0][0],Positions[0][1],Positions[0][2],0.0,0.0,0.0);//Az object..
return 1;
}