Szerző Téma: Hóesés script  (Megtekintve 3878 alkalommal)

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Hóesés script
« Dátum: 2012. szeptember 29. - 23:45:30 »
0 Show voters
Sziasztok.Valaki linkelne egy hóesés scriptet ami jól is néz ki és nem bugos és müködik?

Hóesés script
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 30. - 08:00:55 »
0 Show voters
Van egy object, amiben sok pici fehér pont van.Ha azt megtudod mondani, akkor megírom neked.
Am ennyi a dolgod.
 

#define HOOBJECT <hoobjectid>
new pho[MAX_PLAYERS];

 
Ha szeretnéd hogy megjelenjen a hó, akkor:
 

pho[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, HOOBJECT, 0, 0, 0, 0, 0, 96);
AttachPlayerObjectToPlayer(playerid, pho[playerid], playerid, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2);

 
Lehet hogy nem jó, mert ezzel még nem foglalkoztam és nem is teszteltem.
Annyi hogy így nem hullanak a hópelyhek, viszont egy kis moveobjectel ezt is megtudod csinálni.

Nem elérhető bendor

  • 2949
    • Profil megtekintése
Hóesés script
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 30. - 08:06:12 »
0 Show voters

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Hóesés script
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 30. - 09:48:08 »
+2 Show voters
Esetleg ez
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS         30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    20
#define UPDATE_INTERVAL     750
#if MAX_SLOTS == -1
#error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)         for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
ploop(i)
{
    if(snowOn{i})
    {
        for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
   KillTimer(updateTimer{i});
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(snowOn{playerid})
{
    for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
snowOn{playerid} = false;
KillTimer(updateTimer{playerid});
}
return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
if(snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
snowOn{playerid} = true;
updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
KillTimer(updateTimer{playerid});
snowOn{playerid} = false;
return 1;
}
CMD:hoeses(playerid, params[])
{
if(snowOn{playerid})
{
    DeleteSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"* Hóesést leállítottad!\");
}
else
{
    CreateSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
}
return 1;
}
CMD:allhoeses(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

 
 

Hóesés script
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 30. - 11:48:00 »
0 Show voters
>\" post=\"346703\" timestamp=\"1348991288\"]
Esetleg ez
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_SLOTS         30
#define MAX_SNOW_OBJECTS    20
#define UPDATE_INTERVAL     750
#if MAX_SLOTS == -1
#error Change MAX_SLOTS to the max players of your server! (At line 6)
#endif
#define ploop(%0)         for(new %0 = 0; %0 < MAX_SLOTS; %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
#define CB:%0(%1)           forward %0(%1); public %0(%1)
new bool:snowOn[MAX_SLOTS char],
snowObject[MAX_SLOTS][MAX_SNOW_OBJECTS],
updateTimer[MAX_SLOTS char]
;
public OnFilterScriptExit()
{
ploop(i)
{
    if(snowOn{i})
    {
        for(new j = 0; j < MAX_SNOW_OBJECTS; j++) DestroyDynamicObject(snowObject[j]);
   KillTimer(updateTimer{i});
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(snowOn{playerid})
{
    for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
snowOn{playerid} = false;
KillTimer(updateTimer{playerid});
}
return 1;
}
CB:UpdateSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) SetDynamicObjectPos(snowObject[playerid], pPos[0] + random(25), pPos[1] + random(25), pPos[2] - 5);
return 1;
}
stock CreateSnow(playerid)
{
if(snowOn{playerid}) return 0;
new Float:pPos[3];
GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) snowObject[playerid] = CreateDynamicObject(18864, pPos[0] + random(25), pPos[1] + random (25), pPos[2] - 5, random(100), random(100), random(100), -1, -1, playerid);
snowOn{playerid} = true;
updateTimer{playerid} = SetTimerEx(\"UpdateSnow\", UPDATE_INTERVAL, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
stock DeleteSnow(playerid)
{
if(!snowOn{playerid}) return 0;
for(new i = 0; i < MAX_SNOW_OBJECTS; i++) DestroyDynamicObject(snowObject[playerid]);
KillTimer(updateTimer{playerid});
snowOn{playerid} = false;
return 1;
}
CMD:hoeses(playerid, params[])
{
if(snowOn{playerid})
{
    DeleteSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"* Hóesést leállítottad!\");
}
else
{
    CreateSnow(playerid);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, \"Hóesés elindítva! Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket! :)\");
}
return 1;
}
CMD:allhoeses(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i) //This is included in my FS! It\'s the \'#define ploop(%0)\' thing.
    {
        if(snowOn{i}) continue;
        CreateSnow(i);
    }
    return 1;
}
CMD:allsnowoff(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
    ploop(i)
    {
        if(!snowOn{i}) continue;
        DeleteSnow(i);
    }
    return 1;
}

 
 

[/quote]
Aha ez ténleg nagyon jó. :P.Nagyon természetes :P

Nem elérhető Mokus

  • 608
    • Profil megtekintése
Hóesés script
« Válasz #5 Dátum: 2012. szeptember 30. - 14:01:11 »
0 Show voters
Köszönöm lusta ez tényleg nagyon jó megy a respect

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal