Szerző Téma: Mozgó object probléma  (Megtekintve 639 alkalommal)

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
Mozgó object probléma
« Dátum: 2014. december 18. - 21:52:16 »
0 Show voters
Sziasztok!
Van egy kis problémám ezzel az object mozgatással.
Azt vettem észre hogy akinek az ID száma a legmagasabb csak annak nyitja ki a kaput.
Script:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,2,1977.5977,-2652.0061,13.5469))
{
          MoveDynamicObject(spawngate,1977.6000000,-2650.7000000,9.0000000,2);
}
else
{
          MoveDynamicObject(spawngate,1977.6000000,-2650.7000000,14.2000000,2);
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 19. - 14:52:47 írta ƒlaﻛh »

Mozgó object probléma
« Válasz #1 Dátum: 2014. december 18. - 22:16:34 »
0 Show voters
Bővebb kódra van szükség, mit takar az i?

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
Mozgó object probléma
« Válasz #2 Dátum: 2014. december 19. - 13:21:51 »
0 Show voters
new spawngate;
forward gateupdate();
public OnGameModeInit()
{
    SetTimer(\"gateupdate\", 1000, true);
    spawngate = CreateDynamicObject(19325,1977.6000000,-2650.7000000,14.2000000,0.0000000,0.0000000,270.0000000);
return 1;
}
public gateupdate()
{
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
        if(IsPlayerConnected(i))
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,2,1977.5977,-2652.0061,13.5469))
   {
            MoveDynamicObject(spawngate,1977.6000000,-2650.7000000,9.0000000,2);
   }
   else
   {
       MoveDynamicObject(spawngate,1977.6000000,-2650.7000000,14.2000000,2);
   }
}
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal