Szerző Téma: Mozgó object hiba  (Megtekintve 1343 alkalommal)

Mozgó object hiba
« Dátum: 2013. február 06. - 16:15:08 »
0 Show voters
Sziasztok! Hát ki más? Már megint én..
Az lenne a gondom, hogy egy csomó Tutorial alapján mozgó sorompót akarok timerrel, de valamiért rossz. Nyitni akarom, majd 1 perc után a timer bezárná! Ezt szeretném
CODE:
 
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
                kapu = CreateObject(968,1964.8000500,-2189.8000500,13.5000000,0.0000000,268.0000000,0.0000000); //Ez a sorompó ZÁRT átkonvertált koordinátája
               return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0) 
    {                           //ROTX  ROTY       ROTZ sebesség
         MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
         SetTimer(\"Vissza\",6000,0);//1 perc múlva bezárás
         return 1;
    }
    return 0;
}
 
forward vissza();
public vissza()
{                                      //ROTX     ROTY ROTZ    Sebesség
        MoveObject(kapu, 0.0000000,268.0000000,0.0000000, 2.0);
        return 1;
}

 
Nos! Az a ROTX,Y,Z lehet hogy nem jó, de már az átkonvertált koordinátákkal is próbáltam a ROT helyett!
Kérem, ha valaki megtudja ezt oldani, annak megy a + !

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Mozgó object hiba
« Válasz #1 Dátum: 2013. február 06. - 16:47:49 »
0 Show voters
Igen, és mi a gond?

Mozgó object hiba
« Válasz #2 Dátum: 2013. február 06. - 16:57:51 »
0 Show voters
Az a gond, hogy odamegyek a sorompóhoz, ZÁRT állapotban van  sorompó, majd beírom a /kapunyit parancsot, nem nyílik fel, hanem is zárva 2.0-ás sebsséggel elkezd menni ( Képet is teszek fel ha kell ).
Magyarul nem nyílik föl, hanem mást csinál!
Megtudnád nekem csinálni ?

Mozgó object hiba
« Válasz #3 Dátum: 2013. február 06. - 17:30:30 »
0 Show voters
egy nyitott állapotú koordináta sor kéretik!  8)

Mozgó object hiba
« Válasz #4 Dátum: 2013. február 06. - 20:59:30 »
0 Show voters
Niytott koordináták:
1965.19995, -2189.80005, 13.5
(Nincs átkonvertálva!)
Köszi ! :)

Mozgó object hiba
« Válasz #5 Dátum: 2013. február 06. - 22:21:13 »
+1 Show voters

#include <a_samp>
new kapu;
new kaputimer;
public OnFilterScriptInit()
{
                kapu = CreateObject(968,1964.8000500,-2189.8000500,13.5000000,0.0000000,268.0000000,0.0000000); //Ez a sorompó ZÁRT átkonvertált koordinátája
                return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0)
    {                           //ROTX  ROTY       ROTZ sebesség
       // MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
         MoveObject(kapu,1965.19995, -2189.80005, 13.5,2,0.0000000,352.0000000,0.0000000);
         kaputimer = SetTimer(\"vissza\",6000,0);//1 perc múlva bezárás
         return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/kapuhoz1\", true) == 0)
    {                           //ROTX  ROTY       ROTZ sebesség
       // MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
         SetPlayerPos(playerid,1964.8000500,-2189.8000500,15.5000000);
         return 1;
    }
    return 0;
}
 
forward vissza();
public vissza()
{                                      //ROTX     ROTY ROTZ    Sebesség
       // MoveObject(kapu, 0.0000000,268.0000000,0.0000000, 2.0);
        MoveObject(kapu,1964.8000500,-2189.8000500,13.5000000,2,0.0000000,268.0000000,0.0000000);
        KillTimer(kaputimer);
        return 1;
}
 

 
3 megjegyzésem van hozzád:
1. figyelj oda azért mást csinált mert a move object-nél rendesen megkell adni minden értéket ahhoz hogy jól mûködjön
2. SetTimer-nél arra figyelj hogy ez egy casesensitive nyelv fõleg \" \" -es megadásnál szóval ha public vissza akkor az \"vissza\" legyen ne \"Vissza\"
3. szivesen xD  :smokin:

Mozgó object hiba
« Válasz #6 Dátum: 2013. február 07. - 08:20:08 »
0 Show voters
Köszi! Ment a + !

Mozgó object hiba
« Válasz #7 Dátum: 2013. február 07. - 08:25:58 »
0 Show voters
Nem kellett volna xD Elég a köszönöm, vagy a köszi szócska is  ^-^
És szívesen  8)

Mozgó object hiba
« Válasz #8 Dátum: 2013. február 07. - 10:01:17 »
0 Show voters
Azt is megtudod mondani, hogy a sugár (hatótávolságot, ha nem tudnád XD) Hova kell írni? Mert nem szeretem ha SF-bõl nyitják az LS kaput :DD

Mozgó object hiba
« Válasz #9 Dátum: 2013. február 07. - 11:05:35 »
0 Show voters

if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0)
    {
          if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1965.19995, -2189.80005, 13.5))
          {
                          //ROTX  ROTY       ROTZ sebesség
       // MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
         MoveObject(kapu,1965.19995, -2189.80005, 13.5,2,0.0000000,352.0000000,0.0000000);
         kaputimer = SetTimer(\"vissza\",6000,0);//1 perc múlva bezárás
          }
         return 1;
    }

 
ezt most csak gyorsba itt fórumon javítottam ha elírtam valamelyik betût akkor javítsd ki léccives xD

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal