-
Sziasztok! Hát ki más? Már megint én..
Az lenne a gondom, hogy egy csomó Tutorial alapján mozgó sorompót akarok timerrel, de valamiért rossz. Nyitni akarom, majd 1 perc után a timer bezárná! Ezt szeretném
CODE:
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(968,1964.8000500,-2189.8000500,13.5000000,0.0000000,268.0000000,0.0000000); //Ez a sorompó ZÁRT átkonvertált koordinátája
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0)
{ //ROTX ROTY ROTZ sebesség
MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
SetTimer(\"Vissza\",6000,0);//1 perc múlva bezárás
return 1;
}
return 0;
}
forward vissza();
public vissza()
{ //ROTX ROTY ROTZ Sebesség
MoveObject(kapu, 0.0000000,268.0000000,0.0000000, 2.0);
return 1;
}
Nos! Az a ROTX,Y,Z lehet hogy nem jó, de már az átkonvertált koordinátákkal is próbáltam a ROT helyett!
Kérem, ha valaki megtudja ezt oldani, annak megy a + !
-
Igen, és mi a gond?
-
Az a gond, hogy odamegyek a sorompóhoz, ZÁRT állapotban van sorompó, majd beírom a /kapunyit parancsot, nem nyílik fel, hanem is zárva 2.0-ás sebsséggel elkezd menni ( Képet is teszek fel ha kell ).
Magyarul nem nyílik föl, hanem mást csinál!
Megtudnád nekem csinálni ?
-
egy nyitott állapotú koordináta sor kéretik! 8)
-
Niytott koordináták:
1965.19995, -2189.80005, 13.5
(Nincs átkonvertálva!)
Köszi ! :)
-
#include <a_samp>
new kapu;
new kaputimer;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(968,1964.8000500,-2189.8000500,13.5000000,0.0000000,268.0000000,0.0000000); //Ez a sorompó ZÁRT átkonvertált koordinátája
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0)
{ //ROTX ROTY ROTZ sebesség
// MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
MoveObject(kapu,1965.19995, -2189.80005, 13.5,2,0.0000000,352.0000000,0.0000000);
kaputimer = SetTimer(\"vissza\",6000,0);//1 perc múlva bezárás
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapuhoz1\", true) == 0)
{ //ROTX ROTY ROTZ sebesség
// MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
SetPlayerPos(playerid,1964.8000500,-2189.8000500,15.5000000);
return 1;
}
return 0;
}
forward vissza();
public vissza()
{ //ROTX ROTY ROTZ Sebesség
// MoveObject(kapu, 0.0000000,268.0000000,0.0000000, 2.0);
MoveObject(kapu,1964.8000500,-2189.8000500,13.5000000,2,0.0000000,268.0000000,0.0000000);
KillTimer(kaputimer);
return 1;
}
3 megjegyzésem van hozzád:
1. figyelj oda azért mást csinált mert a move object-nél rendesen megkell adni minden értéket ahhoz hogy jól mûködjön
2. SetTimer-nél arra figyelj hogy ez egy casesensitive nyelv fõleg \" \" -es megadásnál szóval ha public vissza akkor az \"vissza\" legyen ne \"Vissza\"
3. szivesen xD :smokin:
-
Köszi! Ment a + !
-
Nem kellett volna xD Elég a köszönöm, vagy a köszi szócska is ^-^
És szívesen 8)
-
Azt is megtudod mondani, hogy a sugár (hatótávolságot, ha nem tudnád XD) Hova kell írni? Mert nem szeretem ha SF-bõl nyitják az LS kaput :DD
-
if(strcmp(cmdtext, \"/kapunyit\", true) == 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1965.19995, -2189.80005, 13.5))
{
//ROTX ROTY ROTZ sebesség
// MoveObject(kapu, 0.0000000,352.0000000,0.0000000, 2.0);
MoveObject(kapu,1965.19995, -2189.80005, 13.5,2,0.0000000,352.0000000,0.0000000);
kaputimer = SetTimer(\"vissza\",6000,0);//1 perc múlva bezárás
}
return 1;
}
ezt most csak gyorsba itt fórumon javítottam ha elírtam valamelyik betût akkor javítsd ki léccives xD