CreateObject(986, 96.6640625, 1918.8442382813, 17.271324157715, 0, 0, 270);
new k1;//a new okhoz kell tenni.
k1 = CreateObject(986, 96.6640625, 1918.8442382813, 17.271324157715, 0, 0, 270);
if(strcmp(cmdtext, \"/k1-nyit\", true) == 0) { MoveObject(k1, 96.6640625, 1918.8442382813, 17.271324157715, 2.5); // a 2.5 az a sebessége és ezek az xyz koodrináták: 96.6640625, 1918.8442382813, 17.271324157715 return 1; }
CreateObject(966, 2095.414063, 1716.913940, 9.820313, 0.0000, 0.0000, 258.7500);CreateObject(966, 2093.779785, 1717.136963, 9.820313, 0.0000, 0.0000, 258.7500);CreateObject(968, 2095.476563, 1717.149414, 10.673788, 0.0000, 0.0000, 258.7500);CreateObject(968, 2093.828125, 1717.375244, 10.711717, 0.0000, 0.0000, 258.7500);CreateObject(966, 2088.754883, 1641.878906, 9.820313, 0.0000, 0.0000, 270.0000);CreateObject(966, 2087.757813, 1641.913574, 9.820313, 0.0000, 0.0000, 270.0000);CreateObject(968, 2087.765625, 1642.106689, 10.703865, 0.0000, 0.0000, 270.0000);CreateObject(968, 2088.757080, 1642.072021, 10.687585, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
#include <a_samp>forward PlayerToPoint(Float:r, who, Float:x, Float:y, Float:z);forward OtherTimer();//new mo0;main() { print(\"GM betöltve!\"); }public OnGameModeInit() { //mo0 = CreateObject(966, 10.0, 10.0, 10.0, 0.0, 0.0, 270.0); // Hozzunk létre egy teszt objectetSetTimer(\"OtherTimer\", 5000, 1); // hozzunk létre egy timer hogy hányszor nézze meg azt a pontotreturn 1;}public OtherTimer() {for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(PlayerToPoint(5.0, i, 10.0, 10.0, 10.0)) { // gamemodeinit koordinátái (rad, kinek, X, Y, Z) //moveobject(mo0, 0.0, 0.0, 0.0, 2.5); // X,Y,Z,Float:Speed //Ide hogy mitcsináljon az object mikor a közelébe mész } else if(!PlayerToPoint(5.0, i, 10.0, 10.0, 10.0)) { // megint gamemodeinit koordinátái, csak a //moveobject(mo0, 10.0, 10.0, 10.0, 2.5); // X,Y,Z,Float:Speed //ide ugyan azt amit a GameModeInitbe raktál (vagyis a koordinátája) //de ha nem vagy a közelében akkor lezár a kapu}}return 1;}public PlayerToPoint(Float:r, who, Float:x, Float:y, Float:z) {new Float:ox, Float:oy, Float:oz;new Float:tx, Float:ty, Float:tz;GetPlayerPos(who, ox, oy, oz);tx = (ox -x);ty = (oy -y);tz = (oz -z);if (((tx < r) && (tx > -r)) && ((ty < r) && (ty > -r)) && ((tz < r) && (tz > -r)))return true;return false;}