GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kribeg - 2012. január 08. - 10:20:14

Cím: mozgó object
Írta: kribeg - 2012. január 08. - 10:20:14
Nos nekem most az lenne a problémám hogy kaptam egy uj gépet és mozgó objectet szeretnék csinálni.Azt tudom hogyan kell csak az mta race map editor 1.1.1 nem megy a gépemen és régen mindig azzal csináltam a mozgó objecteket.Most másik mta-t használok és az a probléma, hogy leteszek egy kaput zárva van elmentem.Utána ugyan ezt a kaput leviszem a föld alá hogy majd arra menyen  lefele egy bizonyos pontig és amikor mentem el save as-al akkor zárva menti el megint nem nyitva.
Cím: mozgó object
Írta: lusta19 - 2012. január 08. - 10:25:43
Akkor már nem is jó  :)
 
leteszek egy kaput zárva van elmentem.Utána ugyan ezt a kaput leviszem a föld alá hogy majd arra menyen[/quote]
Mivel nem ugyan az a kaput kell lementeni nyitva és zárva
Elõször lemented zárva
És elmented
Utána megnyitsz egy új mapot  És itt lemented nyitva
És kapsz 2 koordinátát
Ha lemented ugyan azt a kaput nyitva ,zárva 1 -map-ba soha nem lesz jó
Cím: mozgó object
Írta: kribeg - 2012. január 08. - 10:38:51
de akkor nemtudom pontosan belõni a helyét hol is volt és nem egyenesen fog lemenni
Cím: mozgó object
Írta: gorre126 - 2012. január 08. - 10:49:11
Megcsinálod zárva, klónozod, a másodikat lenyomod a föld alá, elmented, ott a két koordi.
Cím: mozgó object
Írta: kribeg - 2012. január 08. - 10:51:32
áh értem köszi
Cím: mozgó object
Írta: lusta19 - 2012. január 08. - 10:56:53
de 2 külön .map fájlba kell menteni
Tehát
Zár-map
nyit.map
Cím: mozgó object
Írta: Pedró - 2012. január 08. - 11:08:51
>\" post=\"210520\" timestamp=\"1326016613\"]
de 2 külön .map fájlba kell menteni
Tehát
Zár-map
nyit.map
 
[/quote]
Miért kellene?
Jó az 1-be is. Megjegyzi melyik állapotba tette le elõsször és ennyi..
Cím: mozgó object
Írta: kribeg - 2012. január 08. - 15:01:14
Most néztem meg de nem jó.Hiába nyomom a talaj alá nem ott jegyzi meg hanem ugyan ott jegyzi mind a 2-õt
Cím: mozgó object
Írta: Bazsi - 2012. január 08. - 15:11:57
Megcsinálod a zárt kaput, aztán csinálsz egy másik kaput, amit lejjebb raksz. Aztán a szkriptedben a zárt kapu koordinátáit rakod a föld alattihoz is, csak a magasságát (3. koordináta) írod át és kész :)
Cím: mozgó object
Írta: lusta19 - 2012. január 08. - 15:25:56
huu inkább  nem írok semmit
3. koordináta ?
2 koordináta van
Mod elejére
 
new kapu;

 
Ebbõl a zárt kapu koordinátáját rakod a public OnGameModeInit() alá /az egész kordit/
kapu = CreateObject(980, 1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633, 0, 0, 90.075012207031);
public OnPlayerCommandText  - hez pedig
 

{
if(strcmp(cmdtext, \"/nyit-kapu\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu,1539.4669189453, -1627.9030761719, 20.927951812744, 2.5);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A  kaput kinyitottad!\");
            return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/zar-kapu\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu,1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633, 2.5);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A  kaput bezártad!\");
            return 1;
    }
    }

 
Tehát ennél a résznél a zárt koordinátából ennyi kell  1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633
 
 if(strcmp(cmdtext, \"/zar-kapu\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu,1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633, 2.5);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900AA,\"A  kaput bezártad!\");
            return 1;
    }

 
A nyitva koordinátából alapjáraton csak  ennyi kell  1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633
Viszont  mta ban elõfordul egy olyan bug hogy ha 1 objecktet raksz le beforgatva /beillesztve valahova és elmented  nem úgy fogja elmenteni
ezért kell 2 objecktet lementeni vagyis a kapun kivül leraksz még valamit tök mind 1 mit mert azt nem fogja elmenteni csak amit elsõnek leraktál
de akkor is 2 mapba kell , és 2 objeckt 
Mert ha csak egy objecktet húzzogatsz  nem lesz jó
De vannak itt a témában okosabb emberek is  ::| ::|
Cím: mozgó object
Írta: Bazsi - 2012. január 08. - 15:37:11
>\" post=\"210611\" timestamp=\"1326032756\"]
huu inkább  nem írok semmit
3. koordináta ?
2 koordináta van
kapu = CreateObject(980, 1539.4323730469, -1627.8500976563, 15.156204223633, 0, 0, 90.075012207031);
 
[/quote]
Akkor mi a pirossal jelõlt, ha nem koordináta? xD
De úgy is lehet, hogy lemásolod az objektet és azt rakod lejjebb, nekem sima MTA-ban mindig ment/megy
Cím: mozgó object
Írta: kribeg - 2012. január 08. - 15:49:14
Mostmár megy és elég 1 mappa neki csak anyi volt a baj hogy az 1-sõt jegyezte meg és csináltam belõle másolatort és azt mentette el de le raktam egy másik objectet és volt 2 külömbözõ object és ment is
Cím: mozgó object
Írta: [sdc]skyline - 2012. január 09. - 13:32:35
lusta nem úgy van, ha úgy mented el h vmejik object ki van jelõlva akk ami kivan jelõlve szarul menti el. tapasztaladból mondom. (1.0.4 es mta nál legalábbis ezvan)
Cím: mozgó object
Írta: lusta19 - 2012. január 09. - 14:41:20
Idézetet írta: ςκyΙιηε date=1326112355\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15366\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
lusta nem úgy van, ha úgy mented el h vmejik object ki van jelõlva akk ami kivan jelõlve sz*rul menti el. tapasztaladból mondom. (1.0.4 es mta nál legalábbis ezvan)
 
Én nem azt használom , ahogy leírtam úgy szoktam és tökéletes
ha megoldódott Zárható
Cím: mozgó object
Írta: Benceee - 2012. január 12. - 17:14:00
Idézetet írta: kribeg date=1326034154\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15366\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mostmár megy és elég 1 mappa neki csak anyi volt a baj hogy az 1-sõt jegyezte meg és csináltam belõle másolatort és azt mentette el de le raktam egy másik objectet és volt 2 külömbözõ object és ment is
 
[mod]Zárom.[/mod]