Szerző Téma: Mozgó object (pickuppal)  (Megtekintve 740 alkalommal)

Mozgó object (pickuppal)
« Dátum: 2010. Október 13. - 18:56:30 »
0
Csá!
Tudom hogy kell pickupot csinálni,ha vki elküldené a parancssorát a mozgó objectnek
(amit a pickup funkcióijához kell írni) azt megköszönném! ;D ;D
Röstellem hogy egy haverom már megmondta,de kiment a fejembõl,
és a mentést kitöröltem nagy okossággal.. :dodge:  :(

Nem elérhető FL1P

Mozgó object (pickuppal)
« Válasz #1 Dátum: 2010. Október 13. - 21:27:02 »
0
new object;  -vagy ha már van váltózód akkor annak a nevét írod be.
MoveObject(object, x, y, z+6);
Az object kordinátáját kell be irni és pl: \'+6\' (hogy, menniyvel akarod elmozgatni)
Ez felfelé fog mozogni a Z tengely mentén.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 13. - 21:53:25 írta FL1P »

Mozgó object (pickuppal)
« Válasz #2 Dátum: 2010. Október 14. - 06:53:28 »
0
new Object;
public OnFilterScript vagy GameModeInit()
{
    Object = CreateObject(...);
}
OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == Object)
    {
        MoveObject(Object, ...);
        return 1;
    }
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal