Szerző Téma: Mozgo kapu  (Megtekintve 803 alkalommal)

Mozgo kapu
« Dátum: 2013. Július 21. - 10:33:02 »
0 Show voters
Sziasztok.Van egy mozgo kapus cuccom:
 
new kapu;

 

kapu = CreateObject(980, 1811.50402832, -1890.32385254, 15.26243401, 0.0000, 0.0000, 90.0000);

 

CMD:nyit(playerid) {
        if (APlayerData[playerid][PlayerClass] == ClassTaxi) {
        MoveObject(kapu, 1811.50402832, -1890.32385254, 9.4374542236328, 2.5);
    }
        return 1;
}
CMD:zar(playerid) {
        if (APlayerData[playerid][PlayerClass] == ClassTaxi) {
        MoveObject(kapu, 1811.50402832, -1890.32385254, 15.26243401, 2.5);
    }
        return 1;
}

 
És ezt csinálja a szeroba:

Mozgo kapu
« Válasz #1 Dátum: 2013. Július 21. - 10:54:09 »
+1 Show voters
Talán mert a /zar parancsnál nem adtad meg a RotX RotY és RotZ -t xD
 
CMD:zar(playerid) {
        if (APlayerData[playerid][PlayerClass] == ClassTaxi) {
        MoveObject(kapu, 1811.50402832, -1890.32385254, 15.26243401, 0.0000, 0.0000, 90.0000, 2.5);
    }
        return 1;
}

 
Szerintem így jó lesz

Mozgo kapu
« Válasz #2 Dátum: 2013. Július 21. - 13:56:51 »
+1 Show voters
MoveObject(kapu, X, Y, Z, 2.5, rotX, rotY, rotZ); // 2.5 jelöli a mozgás sebességét

 
A kódod pedig ezek alapján így helyes:
 
new kapu;
kapu = CreateObject(980, 1811.50402832, -1890.32385254, 15.26243401, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
CMD:nyit(playerid) {
    if (APlayerData[playerid][PlayerClass] == ClassTaxi) {
    MoveObject(kapu, 1811.50402832, -1890.32385254, 9.4374542236328, 2.5, 0.0000, 0.0000, 90.0000); //lemegy a kapu
    }
    return 1;
}
CMD:zar(playerid) {
    if (APlayerData[playerid][PlayerClass] == ClassTaxi) {
    MoveObject(kapu, 1811.50402832, -1890.32385254, 15.26243401, 2.5, 0.0000, 0.0000, 90.0000); //felmegy a kapu
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 21. - 13:58:34 írta takehun »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal