Szerző Téma: Mozgó kapu  (Megtekintve 568 alkalommal)

Mozgó kapu
« Dátum: 2013. január 06. - 21:01:51 »
0 Show voters
Sziasztok!
Tegnap is írtam segítségkérést amiben segitettek,de viszont nem válat be,mivel nem jeleniti meg a mozgó kaput,és még a parancsokat sem fogadja el CreateDynamicObeject formában,viszont createobejectben csak a parancsok müxenek,igy meg semmi sem!
A mozgó kapu kódja az alábbi:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
new kapum;
public OnFilterScriptInit()
{
kapum = CreateDynamicObject(987, 1084.4000244141, 281.70001220703, 23.200000762939);
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapum,1084.4000244141, 281.70001220703, 14.699999809265, 2.0);
return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapum,1084.4000244141, 281.70001220703, 23.200000762939, 2.0);
return 1;
}

 
Aki tud segiteni a ty! :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 07. - 01:32:52 írta overgame »

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Mozgó kapu
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 06. - 21:03:26 »
0 Show voters
Annyira felesleges a CreateDynamicObject... használd a CreateObject-et. A scriptben nem látok hibát. (Lehet azért, mert álmos vagyok)

Mozgó kapu
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 06. - 21:23:13 »
0 Show voters
De a create obejectet nem mutassa :S
Bár lehet hogy csak rossz helyre raktam >.< megnézem aztán irok!!!:D

Mozgó kapu
« Válasz #3 Dátum: 2013. január 07. - 00:11:08 »
0 Show voters

Mozgó kapu
« Válasz #4 Dátum: 2013. január 07. - 01:06:31 »
0 Show voters
Nah az van hogy a createobejectel fa*zán belerakja,viszont nem mozdul...vold olyan hogy beirtam hogy /zar és eltünt a kapu...
Jeelenleg igy néz most ki a kapum :)
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new kapum;
public OnFilterScriptInit()
{
kapum = CreateObject(987, 1084.4000244141, 281.70001220703, 23.200000762939, 0, 4.25, 99.25);//kapu alaphelyzete
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapum,1084.4000244141, 281.70001220703, 14.699999809265, 0, 4.25, 99.25,2.5);//nyitott állás
return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapum,1084.4000244141, 281.70001220703, 23.200000762939, 0, 4.25, 99.25,2.5);//zárt állás
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 07. - 01:31:27 )

Már megoldódott :D
Magamtól rájöttem!
És már jó lett!!!:D
Most már állok is neki a liftnek,ami a lépcsõ helyett lesz a helikopter leszállónál!!!:D:D
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2013. január 07. - 01:31:27 írta overgame »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal