Szerző Téma: Mozgó kamera hiba  (Megtekintve 928 alkalommal)

Mozgó kamera hiba
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 13:49:49 »
0 Show voters
Hello!
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,1);
InterpolateCameraPos(playerid, 2035.788696, 1623.315429, 17.613367, 1983.700317, 1623.605957, 13.130450, 6000);
InterpolateCameraLookAt(playerid, 2031.318115, 1623.350341, 15.374511, 1978.708618, 1623.521240, 12.855733, 6000);

 }
Valamiért nem mozog a kamera de ha gmx-elem a szervert és úgy csatlakozok újra akkor mûködik.
Mi lehet a gond ?
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 22. - 14:14:42 írta Dfoglalo »

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Mozgó kamera hiba
« Válasz #1 Dátum: 2014. augusztus 22. - 16:29:15 »
0 Show voters
Hasonló hibával küzdök, csak nekem mozog de túl késõn kezdi, és nem a timeremmel van összhangban, vagy teleportálgat mozgás közben. Esetleg megakad.
Ugyanaz a hiba forrása mint nálad, csak én 500-as timerrel indítom el(ezért jó). A hiba, hogy amikor csatlakozol a szerverhez már mozgatná a kamerát de a játék még ezt nem érzékeli(?) próbáld idõzíteni, hogy 2mp után kezdje el mozgatni. Ha GMXeled a szervert, akkor nem csatlakozol le, hanem csak újra bejelentkezel ezért ott nincs ez a töltési idõ.

Mozgó kamera hiba
« Válasz #2 Dátum: 2014. augusztus 22. - 18:55:12 »
0 Show voters
Lehetséges hogy ez a funkció hibája ? (!)

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Mozgó kamera hiba
« Válasz #3 Dátum: 2014. augusztus 22. - 20:04:59 »
0 Show voters
Nem egészen, dialogot is ha egybõl csatlakozáskor jelenítesz meg, akkor amíg be nem tölt a szerver addig hiába kattintasz rá(érzékeli, hogy kattintasz, de nem tûnik el addig).
Próbáld meg azt amit írtam elõbb, hátha jó lesz.

Mozgó kamera hiba
« Válasz #4 Dátum: 2014. augusztus 22. - 22:14:22 »
0 Show voters
[pawn]public OnPlayerRequestClass( playerid, classid )
{
SetPlayerPos ( playerid , 1976.2002,1623.3291,12.8613 );
SetPlayerFacingAngle(playerid,268.4871);
SetTimerEx(\"Classselection\", 100, 0, \"i\", playerid);
         return 1;
}
public classselection(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,1);
InterpolateCameraPos(playerid, 2035.788696, 1623.315429, 17.613367, 1983.700317, 1623.605957, 13.130450, 6000);
InterpolateCameraLookAt(playerid, 2031.318115, 1623.350341, 15.374511, 1978.708618, 1623.521240, 12.855733, 6000);
return 1;
}[/pawn]
Most meg az a gond hogy ha vissza lépek F4 el a skinválasztóba a karakterek léptetésénél mindig újra indul a kamera mozgatása.

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Mozgó kamera hiba
« Válasz #5 Dátum: 2014. augusztus 22. - 22:53:41 »
0 Show voters
Ne az  OnPlayerRequestClass eljárás alá rakd, mert az minden léptetésnél meghívódik. Vagy tegyél egy változót ami letiltja, hogy többször hívódjon meg, vagy pedig OnPlayerConnect alá tegyél egy 3mps timert, ennyit tud várni az ember csatlakozás után. OnPlayerConnect tapasztalataim szerint még mielõtt kiírja a kliens a \'connected\' kezdetû sort már meghívódik(ez a töltési idõ amirõl beszéltem az elején).
Félre ne érts, nem az OnIncomingConnection idejében, hanem amikor csatlakozott de a kliens még \'tölt\' vagy nem tudom mit csinál, és nem mozgatja a kamerát/tünteti el a dialogokat stb..

Mozgó kamera hiba
« Válasz #6 Dátum: 2014. augusztus 22. - 23:28:27 »
0 Show voters
Jó lett megoldottam változóval,kösz!
Zárok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal