stock GetvSpeed ( vehicleid )
{
new
Float:x , Float:y,
Float:z , speed
;
GetVehicleVelocity( vehicleid, x, y, z );
speed = floatround( floatsqroot( x*x + y*y + z*z ) * 180 );
return speed;
}
Milyen fordulatszámra gondoltál? Nem értem a kérdésedet mivel kevered a sebességmérõvel.. :onem kever õ semmit....adott a sebesség kiszámítása, abból akar fordulatszámot számolni.
az elsõ kommentelõ írt, a két vátozó, abban látok realitást....csak épp nem a nyomott gombból kéne kindulni, hanem a sebességbõl.
magyarul fogsz egy 0.1 másodperces timert, ami alatt leellenõrzöd a játékos elõzõ, illetve aktuális sebességét. amit itt mentesz is, mindig elõzõnek.
amíg az aktuális nagyobb, hozzáadsz 10-et, vagy 100-t, tõled függ, amikor viszont csökken, leellenõrzöd, hogy mennyivel csökkent...ha pl csak 10-zel, kevesebbel csökkented, mint ha 50-nel csökkent volna..
[/quote]
Amit írtál azis elég jó DE a legrealisztikusabb a nyomott gomb, mivel az autókba is addig nõ a fordulatszám amígy gyorsulsz, amikor tartod a sebességet akkor nem fog változni a fordulatszám se.... ezért jó a nyomott gomb, mert amíg nyomod addig gyorsul, amikor elengeded akkor lassul a kocsi. Ezért egyszerûencsak amíg nyomod a W-t addig nõhet a fordulatszám is, amikor elengeded akkor csökken, ennyi, nemkell itt elõzõ sebességeket mérni, nyomott gomb realisztikusabb,egyszerûbb....
és mivelhogy nincs kuplung ezért úgykell venni hogy alap ki van nyomva.... gondolkozz, hogy 14 évesen mennyit tudok a kresz-rõlha te kinyomott kuplunggal elindulsz a kocsival, megtapsollak :yes:
és mivelhogy nincs kuplung ezért úgykell venni hogy alap ki van nyomva.... gondolkozz, hogy 14 évesen mennyit tudok a kresz-rõlEhhez annyit, hogy nem az életkor számít. Tudod, 14évesen is tudhat az ember a kreszrõl, elvégre elsõ jogosítványt 14. betöltött életévedben teheted le.