semmi különös nincs a szkriptben, csak néhány jármû spawn.
utánanéztem a hivatalos fórumon, azt írták, hogy ez egy bug, mert ha interiorból kijössz, akkor valahogy rosszul streameli a kocsikat, vagy nem tudom...
megtaláltam a megoldást, leírom, hogyha esetleg másnak is ilyen problémája lenne.
végül is csak annyi, hogy interior váltásnál átállítod a játékos virtualworldjét
public OnPlayerInteriorChange(playerid,newinteriorid,oldinteriorid)
{
if((newinteriorid == 3 || newinteriorid == 15) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 0) SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
if((oldinteriorid == 3 || oldinteriorid == 15) && newinteriorid == 0 && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 1)
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); //ez még az elõzõ sor vége lenne
return 1;
}
nálam két interiornál kellett alkalmazni. cj házánál (3) és a jefferson motelnél (15). amikor a játékos interiorja megegyezik valamelyikkel, a virtualwordot át kell állítani 1-re (vagy akármennyire nullán kívül), ha pedig kimegy egy ajtón, akkor pedig visszaállítjuk alaphelyzetre (0).
zárok.