GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kamionos - 2013. Június 29. - 14:17:51

Cím: motor rendszer
Írta: kamionos - 2013. Június 29. - 14:17:51
Sziasztok!
Nekem a kamionos szerveremre egy olyan motor rendszer kellene hogy ha beszállok a kocsiba ne induljon a motor,és ha beszállt már kiirja hogy motor indításához:/control.Ez az egyik verzió.A másik hogy ha beszállok a kocsiba akkor space indít és a /motor állít le.Az kell ami elöbb megoldható!
Elõre is thx!!!!
Cím: motor rendszer
Írta: Gyuri_Boyka - 2013. Június 29. - 14:29:37
én ez alapján csináltam meg http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=146982
Cím: motor rendszer
Írta: jana4 - 2013. Június 29. - 14:34:08

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
         new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
         GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(vehicleid, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Nyomd meg a {FFFF00}SPACE{FFFFFF}-t a jármû beindításához!\");
         SetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\", 1);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
      if((newkeys & KEY_HANDBRAKE))
     {
            if(GetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\"))
            {
                  new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
                  GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                  SetVehicleParamsEx(vehicleid, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                  SendClientMessage(playerid, -1, \"Jármû {FFFF00}beindítva!\");
                  SendClientMessage(playerid, -1, \"Motor leállítása: {FFFF00}SPACE gomb\");
                  SetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\", 0);
            }
            else if(!GetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\"))
            {
                  new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
                  GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                  SetVehicleParamsEx(vehicleid, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                  SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekapcsoltad a jármû motorját!\");
                  SendClientMessage(playerid, -1, \"Motor beindítása: {FFFF00}SPACE gomb\");
                  SetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\", 1);
            }
     }
     return 1;
}

 
Próbáld ki.
Cím: motor rendszer
Írta: kamionos - 2013. Június 29. - 14:36:59
köszi faja de lállítani hogy kell majd?
Cím: motor rendszer
Írta: jana4 - 2013. Június 29. - 14:42:53
Frissítettem a kódot, többet nem segítek ebben, jó lenne ha már tanulnátok a PAWNO-t!

Most nyitottál 3 témát, meg 25.-én még 3 témát, mit akarsz, mi írjuk meg a módod?


---- Többet ide nem írok, ha nem jó, javítsd ki! ----
Cím: motor rendszer
Írta: kamionos - 2013. Június 29. - 19:45:13
szar...a pawwno a vehicleID-re panaszkodik 4x is
Cím: motor rendszer
Írta: Dfoglalo - 2013. Június 29. - 20:01:44
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

 
[mod]Máskor nem használj ennyi smilyet nem érdekel ha spoilerben is van![/mod]
Cím: motor rendszer
Írta: kamionos - 2013. Június 29. - 21:27:25
képzeld el használva van
Cím: motor rendszer
Írta: Benceee - 2013. Június 29. - 21:58:41
A kódban nincs, azért ír hibát.
Cím: motor rendszer
Írta: Dzsugasvili - 2013. Június 29. - 22:30:35
Scream kódja kicsit leegyszerûsítve
 

public OnGameModeInit()
{
ManualVehicleEngineAndLights();
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
         SendClientMessage(playerid, -1, \"Nyomd meg a {FFFF00}SPACE{FFFFFF}-t a jármû beindításához!\");
         SetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\", 1);
    }
    return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if((newkeys & KEY_HANDBRAKE))
{
if(GetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\"))
{
   new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
   GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Jármû {FFFF00}beindítva!\");
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Motor leállítása: {FFFF00}SPACE gomb\");
   SetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\", 0);
}
else if(!GetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\"))
{
   new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
   GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekapcsoltad a jármû motorját!\");
   SendClientMessage(playerid, -1, \"Motor beindítása: {FFFF00}SPACE gomb\");
   SetPVarInt(playerid, \"JarmuBeinditas\", 1);
}
}
return 1;
}
Cím: motor rendszer
Írta: jana4 - 2013. Június 30. - 15:32:12
Semmit nem egyszerûsítettél le, csak hozzáírtad azt, amit én kihagytam.

( ManualVehicleEngineAndLights )
Cím: motor rendszer
Írta: Dzsugasvili - 2013. Június 30. - 17:27:09
Idézetet írta: ScreaM date=1372599132\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39045\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Semmit nem egyszerûsítettél le, csak hozzáírtad azt, amit én kihagytam.

( ManualVehicleEngineAndLights )

 
igen, de így nem kell hozzá külön leállítani a jármûvet. nem egyszerûbb?
másrészt nem tudom miért kell belekötni, csak segíteni akartam.
Cím: motor rendszer
Írta: kamionos - 2013. Július 01. - 22:14:51
Dzsugasvili kösz,remélem jólesz