Szerző Téma: motor probléma  (Megtekintve 419 alkalommal)

motor probléma
« Dátum: 2016. január 25. - 17:06:28 »
0 Show voters
Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy ha le van állítva a motor és be akarom indítani nem történik a /motor paranccsal semmi.
Mivel van más amivel eltudom indítani elindítottam, és utána beírtam, olyankor beindítja a motort ami már alapból bevan indítva de leállítani nem akarja.. miért??
 
   if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(idcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == idcar) { }
            else { return 1; }
         }
         if(gEngine[playerid] == 0)
                   {
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
                      gEngine[playerid] = 1;
                            TogglePlayerControllable(playerid, true);
               SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
                       SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen beindítottad a motort.\");
                  format(string, sizeof(string), \"* %s beindítja a motort.\", sendername);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                    }
         else if(gEngine[playerid] == 1)
                   {
                      engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
                      gEngine[playerid] = 0;
                       SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen leállítottad a motort.\");
                  format(string, sizeof(string), \"* %s leállítja a motort.\", sendername);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                   }
         return 1;
      }
   }
    }
    return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal