-
Sziasztok.
Olyan gondom van, hogy mikor beindítom a járművet müködik, de ha nincs kulcsom hozzá/nem vagyok a frakcióban akkor is beindítja..
Azt nem szeretném, hogy kidobja a játékost ha nincs kulcsa hozzá.. meg lehet oldani? nemtudok rájönni mi a gond, ezer dolgot megpróbáltam már..
if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new newcar;
newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsAnOwnableCar(newcar))
{
if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
return 1;
}
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
return 1;
}
if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}
if(gEngine[playerid] == 0)
{
if(Gas[newcar] >= 1)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
gEngine[playerid] = 1;
return 1;
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\");
}
}
if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás
{
if(gEngine[playerid] == 1)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
TogglePlayerControllable(playerid, true);
PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
gEngine[playerid] = 0;
return 1;
}
}
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\");
}
return 1;
}
-
Gondolom goudlyne/defensive
Egy kerdes adminod van amikor be tudod inditani?
-
Igen, defensive de már egyáltalán nem hasonlít rá csak egy két dolog.
Nem lehet adminnal beindítani a kocsit, van rá egy külön parancs.
-
Ez a motor indítás nem hiszem hogy jól fog menni. Azt is megmondom miért.
Ugyebár úgy nézi a cuccot hogy a KocsiIDje egyenlő a pPcarkey el vagy a pPcarkey1 - pPcarkey3 ig bármivel .
Ami amúgy nem rossz az.
na már most ha raksz be mondjuk 1-2 munka kocsit és azt hamarabb tölti be mint a saját kocsikat akkooor ID csúszás és KÁOSZ
de amúgy itt van. ezzel csak akkor fogod tudni elindítani ha a tiéd a kocsi szerintem jó lesz így.
if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new newcar;
newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsAnOwnableCar(newcar))
{
if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] != newcar && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] != newcar && PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] != newcar)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
return 1;
}
else
{
if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
return 1;
}
if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}
if(gEngine[playerid] == 0)
{
if(Gas[newcar] >= 1)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
gEngine[playerid] = 1;
return 1;
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\");
}
}
if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás
{
if(gEngine[playerid] == 1)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
TogglePlayerControllable(playerid, true);
PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
gEngine[playerid] = 0;
return 1;
}
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Ez nem IsAnOwnableCar kategóriájú jármű ha van ilyen nézd meg hogy minek kéne lenni és írd még hozzá!\");
}
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\");
}
return 1;
}
-
úgyanúgy rossz :S
-
mit jelent hogy rossz?
-
Frakció járműveknél nem engedi beindítani hiába vagyok tagja az adott frakciónak.
-
mi a módodban a frakció tag változót és hogy a kocsi frakció kocsi-e?
-
RendorKocsik <- ez a rendőröknek
-
és a Frakciókat meg pInfo[playerid][pMember] -rel jelöli? tehát ha valaki frakcióba van azt hogy jelöli?
-
Igen, pMember meg pLeader és a szám, pl 1 az a rendőrség
-
if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new newcar;
newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsAnOwnableCar(newcar))
{
if((PlayerInfo[playerid][pPcarkey] != newcar && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] != newcar && PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] != newcar) )
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
return 1;
}
}
if(RendorKocsik(newcar) && PlayerInfo[playerid][pMember] != 1 && PlayerInfo[playerid][pLeader] != 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nincs kulcsod a járműhöz.\");
return 1;
}
if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű elindítás
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
return 1;
}
if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"A jármű kerekén kerékbilincs van.\");
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}
if(gEngine[playerid] == 0)
{
if(Gas[newcar] >= 1)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
format(string, sizeof(string), \"* %s elkezdett beindítani egy járművet.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
gEngine[playerid] = 1;
return 1;
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kifogyott az üzemanyag.\");
}
}
if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) // jármű leállítás
{
if(gEngine[playerid] == 1)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
TogglePlayerControllable(playerid, true);
PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
format(string, sizeof(string), \"* %s leállította egy jármű motorját.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
gEngine[playerid] = 0;
return 1;
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy járműben.\");
}
}
return 1;
}
Tessék de végig kéne menni az összes frakción mert ugyebár neked valami falusi módod lehet szerintem vagy max régi see módod mert abba jelölték még úgy hogy Rendor Kocsi -t most a rendőr eltudja indítani de a többi frakciók meg munkák nem lesznek jók....