Elkezdtem csinálni de nem sokáig jutottam vele mert most el akadtam valójában azt nem értem hogy mi micsoda hova került
#pragma tabsize 0
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0))) //Detecting keys
public OnGameModeInit()
{
ManualVehicleEngineAndLights();//Instead of vehicle engines and lights automatic, they are now manual.
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(PRESSED(KEY_SUBMISSION))//If the player pressed KEY_SUBMISSION (2)
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)//Checks if the player is the driver
{
Na várj megírom neked, egy pillanat.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 12. - 17:02:18 )
Tehát. Ezt a módba írd majd mindent, oks?
OnGameModeInit alá:
ManualVehicleEngineAndLights();//Instead of vehicle engines and lights automatic, they are now manual.
Ezt pedig a mód aljára:
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_FIRE))
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vehicle,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
if(engine == 0)
{
SetVehicleParamsEx(vehicle,1,1,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Motor beindítva!\");
}
else
{
SetVehicleParamsEx(vehicle,0,0,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Motor leállítva!\");
}
}
}
}
return 1;
}
Írj ah nem jó.