Szerző Téma: Motor beindítása  (Megtekintve 1235 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Motor beindítása
« Dátum: 2012. Március 08. - 12:46:41 »
0 Show voters
Sziasztok,írtam egy motor rendszer szerûséget,de valamiért nem mûködik a beindítás rész.Amikor beírom egy jármûben a parancsot nem ír ki semmit.
[pawn]
CMD:ellop(playerid,vehicleid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
      if(Belepve[playerid] != 0)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
              if(JarmuInfo[vehicleid][Motor] == 0)
              {
                  if(JatekosInfo[playerid][Jarmulopas] == 10)
                  {
                  TogglePlayerControllable(playerid,0);
                       SetTimer(\"JarmuInditas\", 15000, false);
                       SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted összekötni a drótokat!\");
                        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                  new string[256];
                  format(string,sizeof(string),\"%s elkezdett ellopni egy jármûvet.\",nev);
                  printf(string);
                       ProxDetector(20.0, playerid, \"Valaki matat egy kocsiban...\", LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
               }
               else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Még nem olvastad ki az errõl szoló könyvet!\");
            }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor már be van indítva!\");
         }
                else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy jármûben!\");
      }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\");
   }
return 1;
}
public JarmuInditas(playerid,vehicleid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
    JarmuInfo[vehicleid][Motor] = 1;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid, SIKERES, \"Sikeresen beindítottad a jármû motorját.\");
ProxDetector(20.0, playerid, \"Valaki beindította egy jármû motorját!\", LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
new string[256];
format(string,sizeof(string),\"%s beindított egy jármûvet.\",nev);
printf(string);
}
CMD:motor(playerid,vehicleid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
      if(Belepve[playerid] != 0)
      {
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
          {
              if(JarmuInfo[vehicleid][Motor] == 0)
              {
                        if (JatekosInfo[playerid][Jarmu] != vehicleid)
               {
                   new file[256];
                       format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Jarmuvek/%d.ini\", vehicleid);
                       if(fexist(file))
                  {
                          SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nincs kulcsod a jármûhöz! (/ellop)\");
                  }
                  else
                  {
                      SetTimer(\"JarmuInditas\", 4000, false);
                      SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort!\");
                  }
               }
               else
               {
                   SetTimer(\"JarmuInditas\", 4000, false);
                   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elkezdted beindítani a motort!\");
               }
            }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor már be van indítva!\");
         }
                else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy jármûben!\");
      }
            else SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Be kell jelentkezned!\");
   }
return 1;
}
[/pawn]

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Motor beindítása
« Válasz #1 Dátum: 2012. Március 08. - 13:21:45 »
0 Show voters
Tessék, ez mûködik. Gondolom a többit, amit te akarsz, azt hozzá tudod írni. :)
 
CMD:vehengine(playerid,params[])
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),true,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 08. - 13:27:22 írta Gabor.. »

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Motor beindítása
« Válasz #2 Dátum: 2012. Március 08. - 13:29:08 »
0 Show voters
Ne SetTimer-t használj hanem SetTimerEx-et. [ Leírás ]Idõzítõ | Timer
 
Idézetet írta: Gabor.. date=1331209305\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18156\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tessék, ez mûködik. Gondolom a többit, ami te akarsz, azt hozzá tudod írni. :)
 
CMD:vehengine(playerid,params[])
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),true,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
return 1;
}

 

Hamár vannak ezek a függvények akkor érdemesebb ezt használni ;)

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Motor beindítása
« Válasz #3 Dátum: 2012. Március 08. - 13:32:49 »
0 Show voters
Mondjuk igaz :)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Motor beindítása
« Válasz #4 Dátum: 2012. Március 08. - 13:52:02 »
0 Show voters
Nem jó,pedig átírtam amit mondtatok.Szerintem vmit elcsesztem :D
szerintem el sem jut ahhoz a részig ahol elindítani a timert,mert nem fagyasztja le a játékost.
Elmagyaráznátok mégegyszer?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Március 09. - 08:43:47 írta tudvari »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal