Sziasztok.
Azt szeretném, hogy ha nem megy a motor akkor /motor paranccsal betudjam indítani ( jelenleg csak SHIFT- el lehet elindítani, ez nem is baj, csak /motor parancscsal is lehessen )
Jelenleg csak leállítani lehet..
if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
return 1;
}
if(IsAnOwnableCar(idcar))
{
if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == idcar) { }
else { return 1; }
}
engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* %s leállítja a motort\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
gEngine[playerid] = 0;
SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
return 1;
}
}
}
return 1;
}
pl
COMMAND:motor(playerid, params[])
{
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleParamsEx(vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
if(engine == 1)
{
SetVehicleParamsEx(vid, 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen leállítottad a motort.\");
//Speedometer_Cleanup(playerid);
//TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
}
else if(engine == 0)
{
SetVehicleParamsEx(vid, 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, \"Sikeresen beindítottad a motort.\");
//Speedometer_Setup(playerid);
}
}
else
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Nem vagy járműben!!\");
// Let the server know that this was a valid command
return 1;
}
Lehet, hogy hülyeség még nem próbáltam, de működhet:
if(strcmp(cmd, \"/motor\", true) == 0) {
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) {
OnPlayerKeyStateChange(playerid, KEY_VALAMI, -1); // nem tudom melyik a shift gomb
}
return 1;
}
Vagy fordítva csinálod, hogy létrehozod a /motor parancsot rákötöd a OnPlayerKeyStateChange-re.