GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: BoSS - 2012. Április 13. - 19:16:01

Cím: MoneyHack
Írta: BoSS - 2012. Április 13. - 19:16:01
Hy.
Azt hogy tudom meg gátolni,hogy ne tudjanak pénzt berakni semmi külsõ program segítségével?
Cím: MoneyHack
Írta: Benceee - 2012. Április 13. - 19:18:18
Létrehozol egy változót, ami mindenkire kiterjed, amikor pénzt adunk neki, akkor emeled a változó értékét, amikor csökken, akkor csökkented. Amikor csökkented / növeled, akkor SetPlayerMoney(playerid,valtozo[playerid]);
Cím: MoneyHack
Írta: BoSS - 2012. Április 13. - 19:20:01
Idézetet írta: Benceee date=1334337498\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20117\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Létrehozol egy változót, ami mindenkire kiterjed, amikor pénzt adunk neki, akkor emeled a változó értékét, amikor csökken, akkor csökkented. Amikor csökkented / növeled, akkor SetPlayerMoney(playerid,valtozo[playerid]);
 
Ezt nem értem :/ tudnál egy példát írni vagy valami olyan fs-t vagy valamit amiben ezt a funkciót meg találom.?
Cím: MoneyHack
Írta: Benceee - 2012. Április 13. - 19:43:31
Nem teszteltem.
 
#include < a_samp >
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30 // szeró férõhelye
new penz[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
penz[playerid] = 0;
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/pénzide\",true) == 0)
{
    penzad(playerid,500);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/pénzel\",true) == 0)
{
    penzel(playerid,500);
return 1;
}
return 1;
}
stock penzad(playerid,mani);
{
penz[playerid] += mani;
SetPlayerMoney(playerid,penz[playerid]);
return mani;
}
stock penzel(playerid,mani);
{
penz[playerid] -= mani;
SetPlayerMoney(playerid,penz[playerid]);
return mani;
}
Cím: MoneyHack
Írta: BoSS - 2012. Április 13. - 19:48:30
Õ nekem zcmd-be kell bár azt meg tudom csinálni,viszont a szeromon vannak munkák tehát ha 500$ az érték akkor annál több nem lesz senkinél soha ? Vagy hogy van ez most?
Cím: MoneyHack
Írta: Benceee - 2012. Április 13. - 19:58:10
Hibásan írtam meg. :$
 
#include < a_samp >
#undef MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 30 // szeró férõhelye
new penz[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
penz[playerid] = 0;
return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/pénzide\",true) == 0)
{
    penzad(playerid,500);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/pénzel\",true) == 0)
{
    penzel(playerid,500);
return 1;
}
return 1;
}
stock penzad(playerid,mani)
{
penz[playerid] += mani;
SetPlayerMoney(playerid,penz[playerid]);
}
stock penzel(playerid,mani)
{
penz[playerid] -= mani;
SetPlayerMoney(playerid,penz[playerid]);
}
Cím: MoneyHack
Írta: BoSS - 2012. Április 13. - 20:11:39
DE ez most egy parancs,és azt nem értem,hogy ha most valaki berak 100000$ akkor vissza veszi tõle?
ÉS ha valaki mondjuk a munkával gyüjti a pénzt és már van pl 100000 $ akkor azt nem veszi el?
Cím: MoneyHack
Írta: Casamiro - 2012. Április 13. - 21:28:29
Rakd be a stockokat, és a változót, OnPlayerConnect -nél adj neki 0 -s értéket.
Ha ez megvan, pawnoban ctrl+h
felsõ sor: GivePlayerMoney
alsó sor: penzad
Az összes sort engedd neki kicserélni, és kész is vagy.
Cím: MoneyHack
Írta: xSkillZ7x - 2012. Április 17. - 11:09:03
Ezt en se ertem:S.Szerintem amiert a szerver valtozoval adja maganak a penzt attol a hacker nem tud maganak adni penzt rendesen,vagy valamit ferre ertek?