Csinálsz egy változót, és azzal változtatod a pénzt, nem sima pénzt használsz mint a játékban. Magyarul egy új pénzfajtát hozol létre, de errõl senki nem tud. Ha fizetni kell az új pénzeddel akkor a változó értékét lekérdezi, levonja stb. Ezért hát, ha valaki money hack-et használ, akkor mit ér vele, hisz úgy sem lehet vele fizetni! :)Ha jól értem akkor az egész Gamemodeba át kellene írni erre? :confused:
Ha nem megy szólj, s segítek
IgenAz nem jó :(
Az nem jó :(
Igen
66186 soros a gamemode :(
[/quote]
Az #include<a_samp> alá, és elvileg kész is.
new
CASH[MAX_PLAYERS];
stock
GetPlayerMoney_2(playerid)
{
return CASH[playerid];
}
#define GetPlayerMoney \\
GetPlayerMoney_2
stock
GivePlayerMoney_2(playerid, osszeg)
{
CASH[playerid] = osszeg;
}
#define GivePlayerMoney \\
GivePlayerMoney_2
De meglehet oldani pvar-ral is és akkor átjárható a játékos pénz ellenõrzése a filterscriptekkel is.
Edit:
Javítva.