Szerző Téma: Módban lefut az ami nem kellene..Megoldás?!  (Megtekintve 646 alkalommal)

Módban lefut az ami nem kellene..Megoldás?!
« Dátum: 2012. November 28. - 18:43:21 »
0
Épp írok egy munkaszkriptet, és van benne egy olyan rész, hogy ha belemegy a játékos egy sima Checkpointba akkot törlõdik a CP, ez mind szép és jó de..(másolok magyarázat helyett..)

Módban:

 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid), SendClientMessage(playerid, -1, \"A módban lévõ DisablePlayerCheckPoint fgv lefutott...\");
    PlayerPlaySound(playerid, 1137, 0, 0, 0);
return 1;
}

 
Szkriptben:
 

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(utasszallitas[playerid] == 1)
{
    new rnd = random(sizeof(utasletetel));
SendClientMessage(playerid, -1, \"Felvetted az utast, vidd a kijelölt helyre!\");
SetPlayerCheckpoint(playerid, utasletetel[rnd][0], utasletetel[rnd][1], utasletetel[rnd][2], 3);
utasszallitas[playerid] = 2;
return 0;
}
if(utasszallitas[playerid] == 2)
{
    new str[128];
new bevetel = randomex(10000, 20000);
format(str, 128, \"Elvitted az utast a célponthoz. Bevétel: %d$\", bevetel);
GivePlayerMoney(playerid, bevetel);
SendClientMessage(playerid, -1, str);
utasszallitas[playerid] = 0;
return 0;
}
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
return 1;
}

 
Ugye ha a változó értéke 1, és belemegyek egy CPbe, létrehoz a szkript még egy CP-t, de a módban lévõ DisablePlayerCheckpoint egybõl ki is törli.. Megoldás?

Módban lefut az ami nem kellene..Megoldás?!
« Válasz #1 Dátum: 2012. November 28. - 19:28:43 »
0
Gondolom rossz helyen van a DisablePlayerCheckpoint.
Rakd az utasszállítás 2 részhez a SetPlayerCheckpoint alá, így ha belemész, kitörli a jelenlegit és létrehozza a következõt és így tovább...
(de ez csak egy tipp)

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Módban lefut az ami nem kellene..Megoldás?!
« Válasz #2 Dátum: 2012. November 28. - 19:49:03 »
0
Építsd egybe. A szkriptben lévõ eljárásban nem fogja neki eltüntetni, de a modba lévõben mindenképp.

Módban lefut az ami nem kellene..Megoldás?!
« Válasz #3 Dátum: 2012. November 28. - 19:52:45 »
0
Idézetet írta: takehun date=1354127323\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30367\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gondolom rossz helyen van a DisablePlayerCheckpoint.
Rakd az utasszállítás 2 részhez a SetPlayerCheckpoint alá, így ha belemész, kitörli a jelenlegit és létrehozza a következõt és így tovább...
(de ez csak egy tipp)
 
Ezzel annyit érnék el hogy 2x törölné.
 

Építsd egybe. A szkriptben lévõ eljárásban nem fogja neki eltüntetni, de a modba lévõben mindenképp.
 
[/quote]
Nem építem egybe ugyanis publikáció céljából írom a szkriptet, de megoldottam a problémát, zárok. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal