Hali,
Hogy kell valakit beleírni a modba?? azaz hogy egy bizonyos karakter benne legyen a modban!
Eddig ilyet találtam de ezen nem tudok eligazodni hogy kapcsolódik a karakterhez
new Scripter[2] =
{
1,
3
};
new Tulaj[2] =
{
18,
5
};
/*
new Komi[1] =
{
696
};
*/
new ViAjPi[1] =
{
9999
Hogyha olyanra gondolsz hogy egy bizonyos játékos (ez esetben mondjuk te) minden beállítható adminszint nélkül tudjon használni adminparancsokat, azaz mondjuk \'Scripter\' legyen:
Én pl. In-Game név alapján használok ilyet, a tied talán MySQL sor ID-t néz, azok a számok, vagy mittudomén. Ez a része mód függõ.
// Script elejére
new Scripter[2][] = // az \'2\'-est változtatni kell arra amennyi név van alul.
{
\"Script_Elek\",
\"EnIs\",
};
Mondjuk ez még magában csak deklarálja a neveket, ha egy playert megszeretnénk nézni hogy közéjük tartozik-e:
stock IsScripter(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); // lekérjük a játékos nevét
for(new i; i < sizeof(Scripter); i++) // ahány név(ez a szám a [ ]-ben), mindegyiken lefut
{
if(!strcmp(name, Scripter)) { return true; } // Ha talált egy egyezõ nevet, akkor sikeres a funkciónk, azaz a listán van az egyén
}
return false;
}
MySQL ID alapján kapcsolodik.
Az-az a Scripter: 1 és a 3 IDjü karater a Tulaj a 18 ID jü karakter A komi: 696 a Viajpi meg 999 kari!
Szóval a te karatered IDje 1 akkor a Tulajhoz 1 ésatöbbi de arra vigyázz ha a tulajhoz és a scripterhez rakod be magad akkor is az admin szinted 2013 lesz ugyan is így van a rendszer ha tulaj vagy akkor alapvetõen át írja az admin szinted 2013ra!
new Scripter[2] =
{
1,
3
};
new Tulaj[2] =
{
18,
5
};
/*
new Komi[1] =
{
696
};
*/
new ViAjPi[1] =
{
9999