Csinálsz egy main.pwn-t. Abba belerakod:
#include \"regi_gamemode_neve.pwn\"
És a main.pwn-t futtatod le, main.amx-et töltöd fel a szerverre.
A \'regi_gamemode_neve.pwn\'-be meg lesz a tényleges gamemode. Elvileg az include fájlokat nem tudja visszafejteni.
2. megoldás:
A main.pwn most nem üres, hanem egy new.pwn-t belemásolsz.
Hivatkozol a \'regi_gamemode_neve.pwn\'-re.
a \'regi_gamemode_neve.pwn\'-t átalakítod, hogy a callbackek neveit átírod így pl:
ezt:
public OnGameModeInit()
{
//tartalom
}
erre:
stock Ex_OnGameModeInit()
{
//tartalom
}
és a \'regi_gamemode_neve.pwn\'ben létrehozott(átírt) függvényt (stock) helyezed a main.pwn OnGameModeInit-je alá:
public OnGameModeInit()
{
Ex_OnGameModeInit();
return 1;
}
Lefuttatod a compilert, feltöltöd a módot. Az eredmény ugyan az.