GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: norbee0170 - 2011. október 01. - 12:13:44
-
sziasztok
sajnos újabb kérdéssel fordulok hozzátok mer gõzöm sincs h most mivan :D
tehát a problémám.....
[pawn]C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\InsanityRPG\\gamemodes\\InsanityRPG.pwn(22173) : error 017: undefined symbol \"newcar\"
C:\\Documents and Settings\\XP4ever\\Asztal\\InsanityRPG\\gamemodes\\InsanityRPG.pwn(22180) : error 017: undefined symbol \"newcar\"[/pawn]
és amiben hibát talál, jelölöm pirossal:
[pawn]if(vehicleid >= 131 && vehicleid <= 134)
{
Msg(playerid,\"[Oktató]: Kiszállt a kocsiból, így megbukott a vizsgán\");
DrivingStep[playerid] = 0;
TakingForgalmi[playerid] = 0;
TakingRutin[playerid] = 0;
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
}
if (GetPlayerState(playerid) == 1)
{
return 1;
}[/pawn]
és a másik.:
[pawn] if(IsAKuka(newcar))
{
if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 18)
{
PlayerIsKuka[playerid] = 0;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}[/pawn]
de ha 2 zárás teszek akkor meg záráshiba lesz...
ha meg kitörlöm a zárást akkor meg még több error :D
mit csináljak ötlet? :D
szerk.:
najó nemlehet pawno kódban piszkálni szal 2 hiba : }
-
Az elsõ hibánál probáld nem egybe írni a változot
Neked most így van
newcar
probáld meg így
new car;
-
Függvény elejére:[pawn]new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);[/pawn]
-
Függvény elejére:[pawn]new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);[/pawn]
megköszönném ha leírnád az egészet/behelyettesítenéd mer ÍGY NEMTOM mit akarsz :)
-
Gondolom OnPlayerStateChange függvény alatt helyezkednek el ezek a kódok, szóval
[pawn]public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
// többi kód...
}
return 1;
}[/pawn]