Szerző Téma: RandCP  (Megtekintve 774 alkalommal)

Kovacs_Bela

  • Vendég
RandCP
« Dátum: 2011. szeptember 03. - 12:54:15 »
0 Show voters
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni a random cpkben....
Írjatok egy példát a koordináták helyett most használjatok X,Y,Z-t
Köszi :D

RandCP
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 03. - 12:59:20 »
0 Show voters
[pawn]   new randomcp;
randomcp = random(4);//a 4-es helyére annyit írj amennyi random cp-t szeretnél,és ha növeled/csökkented, annak megfelelõen írd át a switch részt
switch(randomcp)
    {
        case 0:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 1:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 2:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 3://lehet többet is hozzáadni,de akkor módosítsd a randomcp = random(4); részt
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
    }[/pawn]

Kovacs_Bela

  • Vendég
RandCP
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 03. - 13:24:14 »
0 Show voters
de úgyszeretném hogy ha beül egy kocsiba akkor kiirja neki a parncsot (majd én azt megcsinom) és ha beirta akk kidobjon egy randcpt, ha pedig belemegy a cpbe akk menyen visza ahol volt(megcsinom majd), és utána dobja ki az uj rand cpt...
(elárulom öszedobok egy kamionos szerver  ;))

RandCP
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 03. - 13:26:31 »
0 Show voters
rakd be ezt az egészet egy parancsba és ki fogja dobni randomba

Kovacs_Bela

  • Vendég
RandCP
« Válasz #4 Dátum: 2011. szeptember 03. - 13:36:40 »
0 Show voters
Lehet hogy jó mindjárt megnézem addig zárok és majd nyitok hogyha nemjó :)
és erre tudnál egy példát mondani hogy használjam?
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 03. - 14:05:43 írta [R]obo[T] »

RandCP
« Válasz #5 Dátum: 2011. szeptember 03. - 14:11:39 »
0 Show voters
Beleraokd egy parancsba és lerak random egy CP-t
[pawn]if(strcmp(cmdtext, \"/randomcp\", true) == 0){
        new randomcp;
randomcp = random(4);//a 4-es helyére annyit írj amennyi random cp-t szeretnél,és ha növeled/csökkented, annak megfelelõen írd át a switch részt
switch(randomcp)
    {
        case 0:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 1:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 2:
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
        case 3://lehet többet is hozzáadni,de akkor módosítsd a randomcp = random(4); részt
        {
        SetPlayerCheckpoint(playerid, x, y, z, 1.0);
        }
    }
        return 1;
        }[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal