if(IsPlayerInAnyVehicle(kihez))
{
new UlesCheck = GetMaxSeats(GetPlayerVehicleID(kihez));
new bool:ules[ulesCheck];
for(new = p; p < MAX_PLAYERS;p++)
{
if(GetPlayerVehicleID(kihez) == GetPLayerVehicleID(p))
{
for(new x = 0; x < UlesCheck;x++)
{
if(IsSeatTaken(GetPlayerVehicleID(p), x))
ules
}
}
}
for(new x = 0; x < UlesCheck;x++)
{
if(ules
{
PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(kihez), x);
Uzenet(playerid, -1, \"Hozzá teleportáltál a járműbe: %s! \", SpacedName(Neved(kihez)));
Uzenet(kihez, -1, \"%s %s hozzád teleportált a járműbe!\", adminszint(playerid), SpacedName(Neved(playerid)));
break;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WARNING, \"(( Nem volt hely a kocsiban, ezért mellé teleportáltál! ))\");
SetPlayerPos(playerid, Float:x+5, Float:y, Float:z);
SetPlayerFacingAngle(playerid, Float:Angle);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, vw);
SetPlayerInterior(playerid, ii);
Uzenet(playerid, -1, \"Hozzá teleportáltál: %s! \", SpacedName(Neved(kihez)));
Uzenet(kihez, -1, \"%s %s hozzád teleportált!\", adminszint(playerid), SpacedName(Neved(playerid)));
}
}
}
else
{
Uzenet(playerid, -1, \"Hozzá teleportáltál: %s! \", SpacedName(Neved(kihez)));
Uzenet(kihez, -1, \"%s %s hozzád teleportált!\", adminszint(playerid), SpacedName(Neved(playerid)));
SetPlayerPos(playerid, Float:x+5, Float:y, Float:z);
SetPlayerFacingAngle(playerid, Float:Angle);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, vw);
SetPlayerInterior(playerid, ii);
}
Nem a legszebb megoldás de szerintem működik.