-
Üdv all.
Mivel oldjam meg a mukákat?
Mert ha a gTeam-el csinálom akkor így:
if(gTeam[playerid] == DROGDILLER) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Már dolgozol!\");
if(gTeam[playerid] == TAXIS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Már van állásod! \'TAXIS\' \");
if(gTeam[playerid] == AUTOSZERELO) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Már van állásod! \'AUTÓSZERELÕ\' \");
if(gTeam[playerid] == MENTOS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Már van állásod! \'MENTÕS\' \");
nah ezzel az a gond,hogy nem irja ki h már van állásod és h már dolgozol...
azt mondták h SetPlayerTeammel ne csináljam..
szóval nem tudom,hogy akkor mivel a jó
-
Használj mátrixokat, enumokat.
-
enum info
{
munka
}
new pinfo[MAX_PLAYERS][info]
HasználaT:
if(pinfo[playerid][munka] == 0)
-
ezt nem értem/tudom...
-
if(gTeam[playerid] > ahonnan elkezded definiálni a munkákat) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már van állásod és dolgozol!\");
-
nem jó...
ugyan ugy engedi a /heal parancsot
if(gTeam[playerid] > CIVIL) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy mentõs!\");
-
if(gTeam[playerid] != MENTOS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy mentõs!\");
-
nem jó...
ugyan ugy engedi a /heal parancsot
if(gTeam[playerid] > CIVIL) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy mentõs!\");
Ahol definiálod a csapatokat(mód eleje) másold már be!
-
#define RENDOR 0
#define CIVIL 1
#define TAXIS 2
#define MENTOS 3
#define DROGDILLER 4
#define AUTOSZERELO 5
-
if(gTeam[playerid] != MENTOS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem vagy mentõs!\");
Valahogy így.