Szerző Téma: Dialogos kód  (Megtekintve 810 alkalommal)

Dialogos kód
« Dátum: 2011. augusztus 17. - 19:35:52 »
0 Show voters
Csõ all! :D Nah akarok a bázisomhoz egy dialogos rendszer hogy ha be írja pl. /nyit akor elõhoz egy dialogot és a kódot be kell ütni! (Persze Pawnoba írom a kódot oda...!) Remélem tudtok segíteni! :D.

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Dialogos kód
« Válasz #1 Dátum: 2011. augusztus 17. - 19:40:51 »
+1 Show voters
Böngészõbe írtam nem biztos hogy jó..[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define KOD \"asdasd\" // majd írd át
#define DIALOG_NYIT 50
CMD:nyit(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NYIT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszó\", \"Írd be a jelszót!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
      if(dialogid == DIALOG_NYIT && response)
      {
               if(!strcmp(inputtext, KOD))
               {
                     SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Kód elfogadva.\");
                     MoveObject(...);
               }
               else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NYIT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszó\", \"Hibás jelszó!\\nÍrd be a jelszót!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
      }
      return 1;
}[/pawn]

Dialogos kód
« Válasz #2 Dátum: 2011. augusztus 17. - 19:42:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: Casamiro date=1313602851\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10568\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Böngészõbe írtam nem biztos hogy jó..[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define KOD \"asdasd\" // majd írd át
#define DIALOG_NYIT 50
CMD:nyit(playerid, params[])
{
     ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NYIT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszó\", \"Írd be a jelszót!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
     return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
      if(dialogid == DIALOG_NYIT && response)
      {
               if(!strcmp(inputtext, KOD))
               {
                     SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Kód elfogadva.\");
                     MoveObject(...);
               }
               else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NYIT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszó\", \"Hibás jelszó!\\nÍrd be a jelszót!\", \"Elküld\", \"Mégse\");
      }
      return 1;
}[/pawn]
 
THX :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 17. - 19:45:50 )

Zárok
« Utoljára szerkesztve: 2011. augusztus 17. - 19:45:50 írta ]_[Opel_[ »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal