Tessék:
#include <a_samp>
public OnPlayerUpdate ( playerid )
{
if ( GetPlayerWeapon (playerid) == 38 ) Kick ( playerid );
return 1;
}
DrAkE-nek teljesen igaza van. Pocsékol az OnPlayerUpdate. Elég az ölésnél/halálnál lekérni.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if (GetPlayerWeapon(killerid) == 38 ) return Kick(killerid);
}
DrAkE-nek teljesen igaza van. Pocsékol az OnPlayerUpdate. Elég az ölésnél/halálnál lekérni.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if (GetPlayerWeapon(killerid) == 38 ) return Kick(killerid);
}
Az OnPlayerUpdate akkoris meghívódik, ha nincs oda írva semmi. És pont ez a fegyver lekérés fog pocsékolni. :D :D
Szerintem inkább legyen akkor kickelve amikor lekéri, és nem akkor amikor már ölt vele.