Szerző Téma: Pawno, teljesen alap játékmódnál  (Megtekintve 1015 alkalommal)

Pawno, teljesen alap játékmódnál
« Dátum: 2015. Augusztus 19. - 17:20:20 »
0 Show voters
Sziasztok!
Ha csinálok a pawnóban egy alap játékmódot, add egy skincserélőt, amikor belépsz. Arra gondolok, mikor rákell kattints a Spawn-ra.
Ezt hogy lehet kiszedni?
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SpawnPlayer(playerid);
        return 1;
}

 
Nem csinál semmit.

Pawno, teljesen alap játékmódnál
« Válasz #1 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 17:35:19 »
0 Show voters
Most mit akarsz kiszedni? A Skincserélőt, vagy az azonnali spawnolást?

Pawno, teljesen alap játékmódnál
« Válasz #2 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 17:37:02 »
0 Show voters
Megpróbálom újrafogalmazni. :)
Amikor belépek egy üres módba, akkor van ott egy cserélő(jobbra nyíl, ballra nyíl, vagy Spawn) ezekkel az opciókkal. Ezt szeretném kiszedni, hogy ne legyen.

Pawno, teljesen alap játékmódnál
« Válasz #3 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 17:43:15 »
0 Show voters
A modban keress rá az AddPlayerClass -ra, majd az összeset szedd ki.

Pawno, teljesen alap játékmódnál
« Válasz #4 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 17:58:48 »
0 Show voters
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Ez a kód.
És itt a kép: http://www.kephost.com/image/S9mB
Ez a választó kéne eltünjön.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Augusztus 19. - 18:00:29 írta KayabaAkihiko »

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
Pawno, teljesen alap játékmódnál
« Válasz #5 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 18:01:49 »
0 Show voters
mert ez igy nem is fog csinálni semmit csinálj egy timert ami elindul amikor karaktert akar választani a játék
 

forward Spawn(playerid);
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetTimerEx(\"Spawn\", 10, false, \"i\", playerid);
return 1;
}
public Spawn(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}

Pawno, teljesen alap játékmódnál
« Válasz #6 Dátum: 2015. Augusztus 19. - 18:14:55 »
0 Show voters
Köszi, sikerült!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal