Minek kell 5 objectért konverter meg hasonlók?
Egyszerû megcsinálni: OnPlayerConnect-hez megcsinálod az 5 objectel ezt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, x,y,z,radius);
playerid - Semmit se kell módosíts (OnPlayerConnect(playerid)-ból megkapod a playeird értékét)
modelid - model=\"4101\" - Innen a 4101 a modelid-nak a száma
x - posX=\"1224.69531\" - innen az 1224.69531 az x koordináta
y - posY=\"-1782.20312\" - Innen értelemszerûen a -1782.20312 az y koordináta
z - posZ=\"29.89844\" - Innen a 29.89844 a koordináta
radius - radius=\"90.970924377441\" - Innen pedig a radius-ból a 90.970924377441 az érték (az elsõ objectnél)
És akkor az elsõ objectnél a kód így fog kinézni:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 4101, 1224.69531, -1782.20312, 90.970924377441);
// A többi objected keresd ki (a fenti elnevezésekbõl megtudod a koordinátákaz)
return 1;
}
Remélem mostmár érted, hogy az playerid, x, y, z, radius értékeket hogyan kaphatod meg a fent lévõ kódodból megnézed, hogy melyik az X koordináta definíciója a sorban és az idézet jel között lévõ értéket beírod és meglesz az X koordinátád. És ezt megcsinálod a többi paraméterrel ami kell a RemoveBuildingForPlayer-nek majd a többi objectet is. Felesleges ide konverter, egyszerû dolog.