Mivel pawn kódot nem közöltél, ezért egyelõre a válasz az hogy elcseszted, próbáld újra. >:DAz OnGameModeInit alatt lévõ dini-ket vedd ki ha van ott, vagy ellenõrizd hogy létezik-e a fájl, és akkor nem írja felül szerver induláskor.
Bocsi a késõi válaszért. Szóval, akkor készíti el a filet, ha rányom egy dialog gombjára, és akkor is ellenõrzi le:
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 300 && response)
{
switch(listitem)
{
//CASE0====================================================================
case 0:
{
csonak = true;
GivePlayerMoney(playerid, -150);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"...\");
GetPlayerName(playerid,utazas,24);
new name[25];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(utazas,sizeof(utazas),\"%s.ini\",name);
if(!dini_Exists(utazas))
{
dini_IntSet(utazas, \"Csonak\", csonak);
}
else
{
dini_Create(utazas);
dini_IntSet(utazas, \"Csonak\", csonak);
}
return 1;
}
}
}
return 1;
}