Mivel pawn kódot nem közöltél, ezért egyelõre a válasz az hogy elcseszted, próbáld újra. Az OnGameModeInit alatt lévõ dini-ket vedd ki ha van ott, vagy ellenõrizd hogy létezik-e a fájl, és akkor nem írja felül szerver induláskor. Bocsi a késõi válaszért. Szóval, akkor készíti el a filet, ha rányom egy dialog gombjára, és akkor is ellenõrzi le: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == 300 && response) { switch(listitem) { //CASE0==================================================================== case 0:{ csonak = true; GivePlayerMoney(playerid, -150); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"...\"); GetPlayerName(playerid,utazas,24); new name[25]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(utazas,sizeof(utazas),\"%s.ini\",name); if(!dini_Exists(utazas)) { dini_IntSet(utazas, \"Csonak\", csonak); } else { dini_Create(utazas); dini_IntSet(utazas, \"Csonak\", csonak); } return 1; } }} return 1;} Naplózva
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == 300 && response) { switch(listitem) { //CASE0==================================================================== case 0:{ csonak = true; GivePlayerMoney(playerid, -150); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"...\"); GetPlayerName(playerid,utazas,24); new name[25]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(utazas,sizeof(utazas),\"%s.ini\",name); if(!dini_Exists(utazas)) { dini_IntSet(utazas, \"Csonak\", csonak); } else { dini_Create(utazas); dini_IntSet(utazas, \"Csonak\", csonak); } return 1; } }} return 1;}