Sziasztok,ismét megjelent az \"õsi ellenségem\".
Nem tudom miért,de valamitõl megint elromlott a login rendszerem,pedig nem nyúltam hozzá.
Minden jelszót elfogad.
if(dialogid == belepes)
{
if(response)
{
new file[128];
new string[128];
//new nev[MAX_PLAYER_NAME];
if(strlen(inputtext) == 0)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof nev);
format(string, sizeof string, \"Bejelentkezés \\n\\nÜdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
ShowPlayerDialog(playerid, belepes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
return 0;
}
new pw[64];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\",nev);
format(pw,sizeof(pw), \"%s\", dini_Get(file, \"Jelszo\"));
if(fexist(file))
{
//if(!strcmp(inputtext, dini_Get(file, \"Jelszo\")))
if(strcmp(inputtext, pw) == 0)
{
Belepve[playerid] = 1;
...
//if(!strcmp(inputtext, dini_Get(file, \"Jelszo\")))
if(strcmp(inputtext, pw, true) == 0)
{
Belepve[playerid] = 1;
Próbáld meg, szerintem az az érték kell oda.
Bocsi, ha mégse lesz jó, egy másik formában szoktam használni az strcmp-t :confused:
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Adatbazis/Karakterek/%s.ini\",nev);
if(fexist(file))
{
if(!strcmp(dini_Get(file, \"Jelszo\"), inputtext))
{
Belepve[playerid] = 1;