Szerző Téma: Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget  (Megtekintve 831 alkalommal)

dexi

  • Vendég
0 Show voters
Most fedeztem fel ezt a bugot.. Mikor meghalok berak a spawn helyre egy sörösüveget vagy cigit vagy ilyesmit a levegõbe.

Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 26. - 11:42:14 »
0 Show voters
OnPlayerSpawn részt bemásolnád? ill az OnPlayerDeath ot

xTomiX

  • Vendég
Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 26. - 11:45:18 »
0 Show voters
Jaja egyszer énis láttam ezt még meglepödtem.

Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 26. - 11:51:16 »
0 Show voters
Hy ez az én szerómon is jelen van, viszont semmi különös kód nincs OnPlayerSpawn-nál.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 26. - 11:56:49 »
0 Show voters
és ha nem gamemode ba van hanem valamilyen scriptbe bele írva? azt is nézzétek meg

dexi

  • Vendég
Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 26. - 12:14:40 »
0 Show voters
OnPlayerDeath:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new KillerMSG[170],KilledMSG[170];
new KillerName[MAX_PLAYER_NAME], KilledName[MAX_PLAYER_NAME];
new halallok[256];
GetPlayerName(killerid, KillerName, sizeof(KillerName));
GetPlayerName(playerid, KilledName, sizeof(KilledName));
format(KillerMSG,sizeof(KillerMSG),\"Megölted %s-t. Kapsz egy pontot.\",KilledName);
format(KilledMSG, sizeof(KilledMSG),\"%s megölt téged. Kórházba kerültél, a költségek levonva.\",KillerName);
/*-------------------------------------------*/
         Informacio[playerid][halalok]++;
         format(halallok, sizeof(halallok),\"%d\",Informacio[playerid][halalok]);
         TextDrawSetString(Textdraw3, halallok);
/*-----------------------*/
if(playerid != killerid)
{
   if(Informacio[playerid][banda] != Informacio[killerid][banda])
           {
         SendClientMessage(killerid, PUB, KillerMSG);
         SendClientMessage(playerid, RED, KilledMSG);
         SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+1);
         Informacio[killerid][olesek]++;
      }else{
      SendClientMessage(killerid, RED, \"Megölted a csapattársadat, ami tilos. Levonásra került 500$ és 1 pont.\");
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)-1);}
}
else SendClientMessage(playerid, PUB, \"Mivel magadat ölted meg így semmit sem kapsz.\");
return 1;
}

 
OnPlayerSpawn:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}

 
E:
Nem használok Filterscript-et.
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 26. - 12:18:44 írta Fl0rian »

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 26. - 12:25:29 »
0 Show voters
Idézetet írta: Fl0rian date=1324898080\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14707\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerDeath:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new KillerMSG[170],KilledMSG[170];
new KillerName[MAX_PLAYER_NAME], KilledName[MAX_PLAYER_NAME];
new halallok[256];
GetPlayerName(killerid, KillerName, sizeof(KillerName));
GetPlayerName(playerid, KilledName, sizeof(KilledName));
format(KillerMSG,sizeof(KillerMSG),\"Megölted %s-t. Kapsz egy pontot.\",KilledName);
format(KilledMSG, sizeof(KilledMSG),\"%s megölt téged. Kórházba kerültél, a költségek levonva.\",KillerName);
/*-------------------------------------------*/
         Informacio[playerid][halalok]++;
         format(halallok, sizeof(halallok),\"%d\",Informacio[playerid][halalok]);
         TextDrawSetString(Textdraw3, halallok);
/*-----------------------*/
if(playerid != killerid)
{
   if(Informacio[playerid][banda] != Informacio[killerid][banda])
           {
         SendClientMessage(killerid, PUB, KillerMSG);
         SendClientMessage(playerid, RED, KilledMSG);
         SetPlayerScore(killerid, GetPlayerScore(killerid)+1);
         Informacio[killerid][olesek]++;
      }else{
      SendClientMessage(killerid, RED, \"Megölted a csapattársadat, ami tilos. Levonásra került 500$ és 1 pont.\");
      SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)-1);}
}
else SendClientMessage(playerid, PUB, \"Mivel magadat ölted meg így semmit sem kapsz.\");
return 1;
}

 
OnPlayerSpawn:
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}

 
E:
Nem használok Filterscript-et.
 
én ebbe nem látok semmi olyat ami létre hozná

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget
« Válasz #7 Dátum: 2011. december 26. - 14:19:15 »
0 Show voters
SA-MP Bug.
Ha kocsiban halsz meg, ez akkor történik.
Egyébként meg akkor is ez történik, amikor a SpawnPlayer()-t kocsiban használod.

dexi

  • Vendég
Mikor meghalok a spawn helynél lerak egy cigit, vagy sört, vagy valami üveget
« Válasz #8 Dátum: 2011. december 26. - 14:23:34 »
0 Show voters
Ha 255 reason miatt halok meg akkor csinálja nálam : S(szóval aknavetõ, leesek egy házról stb.)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal