Szerző Téma: Mikor beteszek egy progress bar-t, a textdrawjaim rossz helyen vannak.  (Megtekintve 525 alkalommal)

dexi

  • Vendég
0 Show voters
Csináltam egy kocsi élet megjelenítõ progress bar-t. De ha berakom akkor a progress bar helyére ugrik az összes textdrawom.

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Mikor beteszek egy progress bar-t, a textdrawjaim rossz helyen vannak.
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 26. - 23:52:11 »
0 Show voters
szia én is épp most raktam be egy ilyet a szerverembe és mûködik minden esetleg ha beraknád a tiedet talán látnánk hogy mi a rossz

dexi

  • Vendég
Mikor beteszek egy progress bar-t, a textdrawjaim rossz helyen vannak.
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 27. - 00:12:25 »
0 Show voters
#include <progressbar>

 
OnGameModeInit:
 
/*-----------*/
kocsihp = CreateProgressBar(548.00, 57.00, 58.50, 5.50, 4448426, 1000.0);
/*------------*/

 
Mod teteje:
 
new Bar:kocsihp;

 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   SetTimer(\"asder\",500,1);
}
return 1;
}

 

/*----------------------------------*/
forward asder(playerid);
public asder(playerid)
{
           new Float:health;
            GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), health);
            SetProgressBarValue(kocsihp, health);
            UpdateProgressBar(kocsihp, playerid);
return 1;
}
/*----------------------------------*/

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Mikor beteszek egy progress bar-t, a textdrawjaim rossz helyen vannak.
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 27. - 00:53:08 »
0 Show voters
kivadásztam neked (remélem jó) nekem így van
[pawn]#include <progress>
new Bar:vhealth[MAX_PLAYERS] = {INVALID_BAR_ID, ...};
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
        DestroyProgressBar(vhealth[playerid]);
        vhealth[playerid] = INVALID_BAR_ID;
    }
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
        vhealth[playerid] = CreateProgressBar(548.5, 36.0, _, _, 0x00FF00FF, 1000.0);
        ShowProgressBarForPlayer(playerid, vhealth[playerid]);
    }
return 1;
}
forward ProgressBar();
public ProgressBar()
{
    for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++)
    {
        new vehicleid;
        if((vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid)) && vhealth[playerid] != INVALID_BAR_ID)
        {
            new Float:health;
            GetVehicleHealth(vehicleid, health);
            SetProgressBarValue(vhealth[playerid], health);
            UpdateProgressBar(vhealth[playerid], playerid);
        }
    }
}[/pawn]

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Mikor beteszek egy progress bar-t, a textdrawjaim rossz helyen vannak.
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 27. - 07:32:38 »
0 Show voters
Beraktam ezt a progress bart,de nem mér semmit,már füstöl a kocsi,de még mindig full sötét zöld az egész.
Egyébként nálam is ez a baj,beállítok neki egy értéket (textdrawnak) de mindig rápakolja a többire.Pedig teljesen máshol kéne lennie.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal