Hivatalos fórumon találtam.
stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)
{
new plyWeapons[12]
new plyAmmo[12]
for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
{
new wep, ammo
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo)
if(wep != weaponid)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, plyWeapons[slot], plyAmmo[slot])
}
}
ResetPlayerWeapons(playerid)
for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
{
GivePlayerWeapon(playerid, plyWeapons[slot], plyAmmo[slot])
}
}
Mûködése nem annyira bonyolult csak másold be az egészet mondjuk a gm vagy fs legaljára és ezután mikor fegyvert akarsz elvenni akkor ezt kell beírnod
RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)
leegyszerûsítve ez egy új függvényt hoz létre a fs/gm-en belül | szóval belerakod aztán pl: RemovePlayerWeapon(1, 38) és ez elveszi a játékostól a minigun-ját ha van neki
megj.: minden gm-be vagy fs-be bele kell másolnod a stock-os dolgot amit Casamiro rakott ide mert ha nincs benne nem tudod használni a RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid) -t se.
remélem tudtam valamennyire segíteni hogy átlássátok azt amit Casamiro elétek tárt
további szép hajnalt :smokin: