Szerző Téma: Miért nem mûködik ez a textdraw?  (Megtekintve 1179 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Miért nem mûködik ez a textdraw?
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 14:24:09 »
0 Show voters
      zseton[playerid]=CreatePlayerTextDraw(playerid, 486.000000, 84.000000, \"~n~\");
   PlayerTextDrawTextSize(playerid, zseton[playerid], 15, 15);

 
Nem váltja át a méretet ugyanolyan pici marad
OnPlayerSpawn(playerid) alatt van

Miért nem mûködik ez a textdraw?
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 21. - 17:03:02 »
0 Show voters
Szia!Ezt nem jol oldotad meg van textdraw editor szkripted?vagyezt a zagyvasagot te irtad magadtol:PlayerTextDrawTextSize(playerid,zseton[playerid], 15, 15); ez igy nem jo igy a helyes: PlayerTextDrawTextSize(zseton, 363.000000, 1.000000); ;D
Szerintem ezt te igy akartad meg oldalni! ;)
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 21. - 17:13:08 írta [SDW]BlackJack »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Miért nem mûködik ez a textdraw?
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 21. - 20:11:37 »
0 Show voters
Probáld meg így berakni nem hiszem, hogy kell a playerid mert az csak egy bízonyos játékosnak jeleníti meg.
 
 
zseton = CreatePlayerTextDraw(playerid, 486.000000, 84.000000, \"~n~\");
PlayerTextDrawTextSize(playerid, zseton, 15, 15);

Miért nem mûködik ez a textdraw?
« Válasz #3 Dátum: 2012. augusztus 21. - 20:29:56 »
0 Show voters
PlayerTextDrawShow nem kellene?  :facepalm:
 

Note: This function merely CREATES the textdraw, you must use PlayerTextDrawShow to show it to the player.
 
[/quote]

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Miért nem mûködik ez a textdraw?
« Válasz #4 Dátum: 2012. augusztus 21. - 22:51:14 »
0 Show voters
BlackJack\" post=\"330506\" timestamp=\"1345561382\"]
Szia!Ezt nem jol oldotad meg van textdraw editor szkripted?vagyezt a zagyvasagot te irtad magadtol:PlayerTextDrawTextSize(playerid,zseton[playerid], 15, 15); ez igy nem jo igy a helyes: PlayerTextDrawTextSize(zseton, 363.000000, 1.000000); ;D
Szerintem ezt te igy akartad meg oldalni! ;)
 
[/quote]
mielõtt irkálod a hülyeséget lécci nézz utána mekkora baromságot írsz, megértésed köszönöm...
az hogy \"ugyanolyan pici marad\" azt jelenti hogy ennek késõbb módosítod a szövegét is és meg is jeleníted a képernyõn ugye? mert így nem sokat látsz belõle :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetString
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawShow
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Miért nem mûködik ez a textdraw?
« Válasz #5 Dátum: 2012. augusztus 21. - 23:39:32 »
0 Show voters
sajnos felre lettem ertve ertem a dolgom tudom hog mikezet csak volt egy bug ami miatt nem mukodott ez a meretvaltoztatas mostmar megoldottam koszonom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal