Szerző Téma: Miért nem hozza létre a fájlt?  (Megtekintve 553 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Miért nem hozza létre a fájlt?
« Dátum: 2012. július 30. - 12:47:36 »
0 Show voters
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid, false, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"kocsi/kocsi_%d.ini\", vehicleid);
if(GetVehicleModel(vehicleid)!=541)
{
if(!dini_Exists(string)) return dini_Create(string);
kilometer[vehicleid]=dini_Float(string,\"Futottkm\");
}
return 1;
}

 
Van egy ilyenem de nem hoz létre semmit a kocsi mappa tuti megvan köszi!

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Miért nem hozza létre a fájlt?
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 30. - 12:58:05 »
0 Show voters
Ez akkor hívódik meg, ha egy jármû újra spawnol. A függvény nem hívódik meg, ha jármûvet raksz le.
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 30. - 13:08:26 írta DrAkE »

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
Miért nem hozza létre a fájlt?
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 30. - 22:55:03 »
0 Show voters
köszönöm mostmár értem

Miért nem hozza létre a fájlt?
« Válasz #3 Dátum: 2012. július 30. - 23:00:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1343645885\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25198\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez akkor hívódik meg, ha egy jármû újra spawnol. A függvény nem hívódik meg, ha jármûvet raksz le.
 
ezt elkerülheted, ha az OnGameModeInit() legvégére, vagy a jármû kódok után teszed ezt a sort (illetve fixelheted a rendszámokat, amik OnVehiclespawn alatt hívódnak meg)
 
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++) SetVehicleToRespawn(i);

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal