-
[pawn]#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TCOP //Rendõr
COMMAND:setteam(playerid, params[])
{
new
pid,
tid;
if (!sscanf(params, \"ii\", pid, tid))
{
if (pid != INVALID_PLAYER_ID)
{
new
message[40];
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"[HIBA]: A játékos nem elérhetõ\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
return 1;
}[/pawn]
unknown commands ot ír mi a baj ??
[gmod][ code ] [ /code ] tegek használata kötelezõ![/gmod]
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TCOP //Rendõr
COMMAND:setteam(playerid, params[])
{
new pid, tid, message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
return 1;
}
-
Még mindig sz@r
-
CMD:setteam(playerid, params[])
{
new pid, tid, message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
return 1;
}
Még mindig sz@r[/quote]
1. Ezt lehet szebben is ki lehetett volna fejezni(rossz).
2. A hibákat beillesztenéd?
-
Nem jó de miért :tantrum:
-
De mi az, hogy nem jó? A szerveren nem mûködik, vagy a mód írja ki hibásnak?
-
unknown commands ot ír
a chat
-
A zcmd include benne van a szervered/includes mappában?
Biztos, hogy az a mód fut, amiben benne van az a parancs? Jártam már úgy, hogy valamit fejlesztettem a szerveremen és egyszerûen nem mûködött amit frissítettem, aztán késõbb jöttem rá, hogy nem is azzal írtam felül, amit módosítottam.
-
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
-
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TCIV 0 //Civil
#define TCOP 01 //Rendõr
#define TEMR 02 //Mentõ
#define TARM 03 //Katona
#define TTAX 04 //Taxi
CMD:setteam(playerid, params[])
{
new pid, tid, message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
return 1;
}
edig így néz ki és ez egy fs b is tölti de nem akarja csnálni
A Szerver\\pawno\\include mapába lévö zcmd inc file :
/**********************************
* *
* @Author: ZeeX *
* @Version: 0.3.1 *
* @Released: 31/10/2009 *
* *
**********************************/
#if defined _zcmd_included
#endinput
#endif
#define _zcmd_included
#define MAX_FUNC_NAME (32)
#define COMMAND:%1(%2) \\
forward cmd_%1(%2); \\
public cmd_%1(%2)
#define CMD:%1(%2) \\
COMMAND:%1(%2)
#define command(%1,%2,%3) \\
COMMAND:%1(%2, %3)
#define cmd(%1,%2,%3) \\
COMMAND:%1(%2, %3)
#if !defined isnull
#define isnull(%1) \\
((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
#endif
forward OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]);
forward OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success);
static
bool:zcmd_g_HasOPCS = false,
bool:zcmd_g_HasOPCE = false;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
return CallLocalFunction(\"zcmd_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
#undef OnFilterScriptInit
#else
#define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit zcmd_OnFilterScriptInit
forward zcmd_OnFilterScriptInit();
#else /*not a filterscript*/
public OnGameModeInit()
{
zcmd_g_HasOPCS = funcidx(\"OnPlayerCommandReceived\") != -1;
zcmd_g_HasOPCE = funcidx(\"OnPlayerCommandPerformed\") != -1;
if (funcidx(\"zcmd_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"zcmd_OnGameModeInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
#undef OnGameModeInit
#else
#define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit zcmd_OnGameModeInit
forward zcmd_OnGameModeInit();
#endif /*if defined FILTERSCRIPT*/
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (zcmd_g_HasOPCS && !CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandReceived\", \"is\", playerid, cmdtext))
{
return 1;
}
new
pos,
funcname[MAX_FUNC_NAME];
while (cmdtext[++pos] > \' \')
{
funcname[pos-1] = tolower(cmdtext[pos]);
}
format(funcname, sizeof(funcname), \"cmd_%s\", funcname);
while (cmdtext[pos] == \' \') pos++;
if (!cmdtext[pos])
{
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\"));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, \"\\1\");
}
if (zcmd_g_HasOPCE)
{
return CallLocalFunction(\"OnPlayerCommandPerformed\", \"isi\", playerid, cmdtext, CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]));
}
return CallLocalFunction(funcname, \"is\", playerid, cmdtext[pos]);
}
#if defined _ALS_OnPlayerCommandText
#undef OnPlayerCommandText
#else
#define _ALS_OnPlayerCommandText
#endif
#define OnPlayerCommandText zcmd_OnPlayerCommandText
forward zcmd_OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]);
-
valaki valami??
-
csáó
próbáld meg úgy hogy spawnolod a playert :) nekem is így lett jó
CMD:setteam(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"SERVER: Unknown command.\");
new pid;
new tid;
new message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <id> <teamid>\");
if(tid < 0 || tid > 2) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Csapatid: 0tól 2-ig!\");
if(IsPlayerConnected(pid) && pid != INVALID_PLAYER_ID) {
gTeam[pid]=tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
SpawnPlayer(pid);} else return SendClientMessage(playerid,0xf21313AA,\"Játékos nincs csatlakozva\");
}
-
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new gTeam[MAX_PLAYERS];
#define TCIV 0 //Civil
#define TCOP 1 //Rendõr
#define TEMR 2 //Mentõ
#define TARM 3 //Katona
#define TTAX 4 //Taxi
CMD:setteam(playerid, params[])
{
new pid, tid, message[40];
if(sscanf(params, \"ii\", pid, tid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"[HIBA]: Használat: /setteam <játékos id> <csapat id/név>\");
gTeam[pid] = tid;
format(message, sizeof(message), \"Az admin átrakott a %d csapatba\", tid);
SendClientMessage(pid, 0x00FF00FF, message);
return 1;
}