Szerző Téma: [LADMIN] /weaps átalakítása dialogra  (Megtekintve 388 alkalommal)

[LADMIN] /weaps átalakítása dialogra
« Dátum: 2013. március 12. - 20:43:25 »
0 Show voters
Üdv, átszeretném alakítani a fent említett parancsot, de valahogy nem sikerül.  :wag:
Eredeti LAdmin rész:
 

    for (slot = 0; slot < 14; slot++) {   GetPlayerWeaponData(player1, slot, weap, ammo); if( ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
    if(Count < 1) return SendClientMessage(playerid,blue,\"Nincsenek fegyverei\");
    if(Count >= 1)
    {
        for (slot = 0; slot < 14; slot++)
        {
            GetPlayerWeaponData(player1, slot, weap, ammo);
            if( ammo != 0 && weap != 0)
            {
                GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName) );
                if(ammo == 65535 || ammo == 1) format(string,sizeof(string),\"%s%s (1)\",string, WeapName );
                else format(string,sizeof(string),\"%s%s (%d)\",string, WeapName, ammo );
                x++;
                if(x >= 5)
                {
                    SendClientMessage(playerid, blue, string);
                    x = 0;
                    format(string, sizeof(string), \"\");
                }
                else format(string, sizeof(string), \"%s,  \", string);
            }
        }
        if(x <= 4 && x > 0) {
            string[strlen(string)-3] = \'.\';
            SendClientMessage(playerid, blue, string);
        }
    }
    return 1;

 
Általam módosított:
 

    new vizsgaltID, string[256], WeapName[24], slot, weap, ammo, Count, x;
    for (slot = 0; slot < 14; slot++) {   GetPlayerWeaponData(vizsgaltID, slot, weap, ammo); if(ammo != 0 && weap != 0) Count++; }
    if(Count >= 1)
    {
        for (slot = 0; slot < 14; slot++)
        {
            GetPlayerWeaponData(vizsgaltID, slot, weap, ammo);
            if(ammo != 0 && weap != 0)
            {
                GetWeaponName(weap, WeapName, sizeof(WeapName));
                if(ammo == 65535 || ammo == 1) format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s%s (1)\",string, WeapName);
                else format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s%s (%d)\",string, WeapName, ammo);
                x++;
                if(x >= 5)
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
                    x = 0;
                    format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}_\");
                }
                else format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}%s, \",string);
            }
        }
        if(x <= 4 && x > 0) {
            string[strlen(string)-3] = \'.\';
            ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
        }
    }
    if(Count < 1)
    {
        format(string,sizeof(string),\"Fegyverek: {AFAFAF}Nincs\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_WEAP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Játékosnál lévõ fegyverek\",string,\"Rendben\",\"\");
    }
    return 1;

 
Edit: error-t meg warn-t nem ír, csak szerón bugos a dialog szöveg. Egymásba lóg meg össze-vissza van minden... Nem azt mutatja amit kell.
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 12. - 20:50:54 írta Bloodest44 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal