Hát ha egy kliens oldali launcheren gondolkozol akkor legegyszerûbb módon úgy hogy lekérdezed azt hogy a d3d9.dll, mod_sa.ini vagy [HAX]mod_sa.ini, mod_sa.raw, stb. Sebességmérõ órának a fájljai sosem változtak ahogy néztem, mindig needle.png és speedo.png a neve.
Ha ezek léteznek akkor 100% hogy használ sobeitet.
Mivel az ENB szériának szintén d3d9.dll az \"indítóikonja\" és ráadásul némi információt is adtak meg neki a dinamikus könyvtárnak, ezért így meg lehet külömböztetni sobeitet az ENB-vel, hisz a sobeitnek nincs megadva semmi.
Példa:
http://stackoverflow.com/questions/420185/how-to-get-the-version-information-of-a-dll-file-in-cElég annyi hogy betöltöd a d3d9 modult, majd lekérdezed a Descriptont. Ha szerepel az ENBSeries akkor az rendben van, csak az a gond hogy több fajta enb széria van ha jól láttam. vagy csak más konfigurációval.
Ezen a kettõn kívül ott az eljárás lehívás, dll detach, cpu disasm és még sorolhatnám.
Meg valami RakNetes baromság. Elvileg a sobeitben van egy RakNet könyvtár és halvány lila gõzöm sincs hogy mit csinál vele.
Nem néztem szét benne a sobeit forráskódjában, de ha a szerverre csatlakozik, akkor az biztos hogy kiüthetõ szerver oldalon pluginnal.
Ha pedig szerver felöl akarsz védekezni akkor sose használd a GetPlayerMoney funkciót, inkább használj egy változót és abban tárold a játékos egyenlegét. Ezek után folyamatosan ellenõrizheted azt hogy ha a játékosnak most például 21 000 dollárja van, de a szerveren csak 20 000 van regisztrálva, akkor biztos próbálkozott a pénz cheattel. Csak ne felejtsd el akkor ellenõrizni az egyenleget mikor a játékos a szkript alapján kap vagy egy játékostól kap pénzt.
Boostot sajnos nem lehet lekérdezni mivel ha laggolnak a játékosok akkor az érték felugrik az értékre és kirakja a szerverrõl, kivéve ha nem számolja bele a játékos ping és FPS értékét. Csak ha leugrik a Mount Chilliadról akkor szintén meg növekedik az velocity. Valahogy ez is megoldható, csak túlkomplikált. Nem tudom hogy az Alt gombot le lehet-e kérdezni és azzal elindít egy idõzítõt és úgy lekérdezi a a velocityt milyen gyorsan ugrik fel századmásodperc alatt.
Teleportálás az egyzserû. Ha laggol a játékos akkor is olyan 50-200 métereket ugrándozik, de itt inkább funkciókhoz kell kötni.
Tehát ha a játékos nem egy checkpointbal áll és úgy teleportál akkor az biztos hogy nem szerver felöli szkriptben hiúsult meg. Ha laggolna is sem változtatna a helyen, mivel ha beáll a checkpointba akkor azt úgyis érzékelni fogja az eljárás. Még akkor is ha interiort változtat.
Fegyvernél is szintén ugyan ez. Folyamatosan lekérdezni a játékos fegyverarzenálját. Ha olyan fegyver van a kezében, ami nem szkriptben történt meg, akkor szintén csalt.
Jármû teleportálás, airbrake, bunny hop, idõjárás, idõ, stb.. nem ismerek megoldást. Anno mikor próbáltam akkor nem mentek rózsásan ezek.