GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: dexi - 2012. január 25. - 17:23:02

Cím: Mi a hibája ennek a makrónak?
Írta: dexi - 2012. január 25. - 17:23:02
#define fCommand(%1) \\
forward command_%1(playerid,cmdtext[]);\\
public command_%1(playerid,cmdtext[])
#define fCommandLoad(%1,%2);\\
if(strcmp(\"/%1\",cmdtext, true, %2) == 0)\\
{\\
command_%1(playerid,cmdtext);\\
}

 
A használatát így terveztem:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
fCommandLoad(parancs, 8);
return 0;
}
fCommand(parancs)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"asd\");
return 1;
}

 
Erre nem ad 1 hibát sem.. de! Hiába írom be a szerveren hogy /parancs azt írja hogy Server: Unknwn command.
Cím: Mi a hibája ennek a makrónak?
Írta: 1ST_Chr - 2012. január 26. - 07:17:40
Dcmdre hasonlít  :)
Nem 8 hanem 12 karakteres
Cím: Mi a hibája ennek a makrónak?
Írta: dexi - 2012. január 26. - 07:31:03
Akárhogy is számolom ez 8 karakter. / p a r a n c s  | Vagy a \"/\" az többnek számít?
( Am igen, hasonlít, csak itt nem lehet ékezetet használni. az onplayercommandtext-et a tartalmával együtt egy commands.inc-be terveztem és akkor a modba mehet csak úgy szimplán a parancs:D
Cím: Mi a hibája ennek a makrónak?
Írta: 1ST_Chr - 2012. január 26. - 14:01:23
Jajj bocs rosszat néztem :S
Nekem parancsoknál akkor szokott hibát írni, ha nincs visszatérési érték
Itt sincs :) talán így jó
[pawn]
 if(strcmp(\"/%1\",cmdtext, true, %2) == 0)\\
{\\
 return command_%1(playerid,cmdtext);\\
}
[/pawn]